Sladké rána, 1. september


Ach. Rána, ako tieto mi budú chýbať.
Napríklad to dnešné. Vstala som o 9, na makovník som si natrela maslo, pripravila si mlieko s grankom, zobrala knihu (momentálne je to Upírska akadémia, ktorá sa skladá zo 6 častí a mne sa dosť páčia), vyšla von na terasu, kde ma už čakalo slnko.
Už len predstava takéhoto pokoja ma napĺňa pokojom.
Ako som spomínala, bude mi to chýbať, lebo už čoskoro si budem musieť nastaviť budík na čas, kedy ešte ani len slnko nevyšlo a ja budem nariekať, prečo som v noci nešla spať prvej. Musím priznať, že bude mi trvať ešte dlho, kým sa na takýto režim pre nastavím. Máte to aj tak vy?

Je jasné, že hovorím o blížiacej škole. Našťastie nás čaká škola až v pondelok, jediné plus a snažím sa z dní vyťažiť toho najviac = stráviť posledné dni s priateľmi - ešte máme naplánované nejaké menšie akcie, takže sa teším, užiť si spánok a užívať si posledné horúce dni.
Zároveň tento rok je môj najťažší, kedže maturita mi už nepekne klope na dvere. Nedesím sa jej, ale neubehlo to všetko rýchlo?
Dokonalo si viem predstaviť moje pocity, ked' som nastupovala na strednú školu. 
Mladá, neskúsená, plná obáv ako to všetko dopadne. Takéto pocity má určite každý z nás pred touto etapou nášho života.
Ale viete čo? 
Napriek všetkým obavám všetko dopadlo vynikajúco. O tomto som sa v článku niekedy už rozpisovala, tak možno ak si pamätáte, škola mi dala okrem vzdelania mojich skvelých priateľov s ktorými dúfam, že zažijem ešte kopu kopu zážitkov a že to predsa už len sú tí priatelia, s ktorými budem ešte dosť dosť dlho.
Aj týmto sa základka odlišuje od strednej. Aj tam vznikajú priateľstvá, ale na strednej sú už také hlbšie a pevnejšie.

Ďalšiu časť by som venovala letu. Ja viem, blogy rôznych blogeriek budú teraz plné postov o tom, aké bolo to ich leto. Niektorých z vás to možno až otravuje a niektorí takéto články máte radi.
Ako ma už určite poznáte, ja milujem články, kde sa môžem rozpísať vložiť tak svoje pocity a zážitky do viet a preto by som tu zhrnula aj to svoje leto.
Toto leto bolo zasvätené cestovaniu. Teda, môžme zadarmo cestovať vlakmi po Slovensku, tak prečo takúto úžasnú možnosť nevyužiť?
Navyše, bolo tu zopár miest, kam som sa fakt chcela dostať a to sa mi aj splnilo.
Náš prvý výlet bol do Trenčína, kde sme navštívili Trenčiansky hrad, následne sme sa prechádzali po meste a snažili sa nájsť najlepšiu reštauráciu na papanie = vždy ked prídeme do nejakého mesta, tak sa smejeme, že sa kvalitne najeme a ideme domov.
Potom naše stopy viedli do Prievidze, odkial' sme sa dostali do Bojníc = Bojníckeho zámku. Hlavne hrady a zámky som toto leto chcela objavovať, lebo ma neskutočne bavia a zaujímajú. Bojnícky zámok patrí medzi najkrajšie aké som na Slovensku videla.
Deň sme tam zakončili skvelou ľadovou drťou.
Ďalšie výlety sme podnikli do Trnavy - Smolenice - Smolenický zámok. 
Taktiež nemôžem zabudnúť na Prešov, ktorý je skutočne krásny a zaujímavý a Bratislavu, kde sme boli na otočku včera. Trošku nostalgia, ked' každé miesto mi pripomínalo minulé leto, kedy som tam týždeň strávila. Bratislavu mám rada, niečím sa mi proste páči a cítim sa tam dobre. No, to je dobrá vec, kedže tam chcem ísť aj študovať. :)
Sadli sme si ku nábrežiu, pozorovali lode, rozprávali sa, išli sme na hrad a potom sme sa za krátku dobu museli dostať na stanicu, aby sme nezmeškali vlak.
Ešteže máme také skvelé orientačné schopnosti. Hlavne musím pochváliť kamarátku Aďu, ktorá je tak úžasná, že si vždy vyhľadá všetky spoje a všetko aby sme dobre trafili. Si topka:)
Nesmiem zabudnúť, že počas leta sa našimi najlepšími priateľmi stal cestovný poriadok.sk, tabuľky s príchodmi vlakov a poloha slnka. ;)
No a totálne by som zabudla na Prahu, kde sme boli pozrieť kamaráta a to bol určite najlepší výlet za toto leto. Proste toľko srandy si človek užil, že až. A taktiež cestovanie metrom je úplná bomba.

Každý tento výlet bol super, lebo nám niečo dal. Okrem toho aj kopu milých príhod, zážitkov a stretnutí sa s ludmi, s ktorými sme sa zakecali. Napríklad, ked' idete do Prešova a stretnete vo vlaku profesorku z gymnázia z vedľajšieho mesta. Aký je ten svet malý.
V niektorých mestách ma obzvlášť prekvapilo, akí sú tam ľudia milí a ochotní pomôcť.



Okrem výletov do miest a hradov som bola aj na Malom Rozsutci a splnil sa mi tak môj sen, kedže Rozsutec vidievam zo svojej dediny a nejak tak vždy som naň chcela vyjsť...No zamilovala som sa doňho.
Taktiež som bola s rodičmi vo Vysokých Tatrách, kde by som najradšej ostala na celý týždeň, pretože to bolo neskutočné odreagovanie.
Výlety som vám chcela točiť, ale točenie takýchto vecí s Canonom mi zrovna nevyhovuje...Tákže... Máte sa na čo tešiť, plánujem si kúpiť vecičku, po ktorej túžim a po ktorej obnovím svoj youtube kanál s videami, ktoré nebudú beauty, fashion zamerané, ale hlavne na cestovanie, tripy a rôzne iné veci. S týmto sa chcem ešte veľmi pohrať. :)
A teším sa tak na ďalšie leto, kde level posuniem ešte ďalej. 
V mojej hlave stále hrá myšlienka, že raz sa určite sama zoberiem a pocestujem nejaké mestá. Viete, človek sa musí spoľahnúť sám na seba. Tá predstava sa mi páči.

No a okrem toho tu boli rôzne nákupy s kamarátkami, kiná = milujem do nich chodiť a v poslednej dobe boli samé skvelé filmy! :)

A kopa kopa ďalších vecí, prečo som si leto užila. Na druhej strane ale musím povedať, že som oddýchnutá a odreagovaná, a aj pripravená na školu.  Až na vstávanie. Večný problém.

Noh, to by bolo asi dosť kecania na dnešok. Už na stránke som vám písala, že sa máte tešiť na zmeny, ktoré sa budú týkať blogu. Nebudú nejaké obrovské, ale všetky ma budú motivovať stále sa zlepšovať a taktiež chcem vylepšiť isté veci ako je vzhľad blogu, články, ktoré píšem a podobne.

Aké bolo to vaše leto? Kľudne sa rozpíšte na milión riadkov, všetko si prečítam! :)

Mám vás moc rada a papa!

Bibiána


Share:

3 comments

  1. Krásny článok :) ja som mala tiež skvelé leto,ktorého si bola súčasťou :D táákže mi až išli zimomriavky, keď som to čítala ..aj keď neviem prečo :DDDDD asi preto,že už sa končí..ale ak budeš sedieť predo mnou v lavici ako by sa ani neskončilo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa pridávam :) tiež som mala super leto :D som rada , že som bola s vami :D aj keď prvý alebo vlastne druhý deň v škole dopadol nie podľa predstáv :D kedže sedíme pred katedru :D :D ale my to prežijeme :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.