Trhy v Poľsku


Nedávno som bola druhýkrát na trhoch v Poľsku a potom som hned' šla na kúpalisko Oravice. Ked' si odmyslím tú zimu, tak celý deň vyšiel perfektne.


Na trhy som neišla s jasnou predstavou čo chcem, jednoducho - čo mi padne do oka a bude to za prijatelnú cenu, to si kúpim.
Trhy boli plné vecí od výmyslov sveta a kúpili by ste tam fakt hocičo.
Dosť ma zaujali šaty na stužkovú, tie tam mali pekné, ale v podstate je to to isté, čo máme tu my v obchodoch, dokonca som tam objavila moje pôvodné, ktoré som mala objednané, ale nakoniec sa to zrušilo. Och, a našla som tam krásne krátke modré šifónové šaty a doteraz som na seba nahnevaná, že som si ich nekúpila. Snád' počkajú na mňa nejaký ten mesiac a ked' tam prídem znova tak budú na mňa čakať :)) Máte to aj vy tak občas? že po niečom silne pokukujete a prepočítavate, či si danú vec kúpiť alebo nie, nakoniec si to nekúpite, a do konca života si vyčítate, prečo ste to urobili... Ale nie, koniec tejto srandy.

Kúpila som si dve veci, ktoré ma veľmi potešili a preto by som sa o ne s vami rada podelila.
Prvú ste si už mohli všimnúť na úvodnej fotke - biela košeľa.
Ach. Toto bol osud, že som si ju kúpila.
šla som okolo nej prvý raz, akcia 3 eurá, očká mi blikli, ale nejak som sa k nej bližšie nedostavila. No lenže sme sa o 10 minút znova dostali na to isté miesto a ked' som ju zbadala znova, vedela som, že proste sme si súdené.
Má čistú, bielu farbu s takými peknými detailmi, je celkom ťažká a priesvitná takže šup šup niečo pod to.




A do oka mi padla aj táto jednoduchá, praktická kabelka, ktorú si môžem vziať do mesta a zmestí sa mi tam všetko potrebné. Tá stála okolo 9 eur, ešte sme dostali nejakú zľavu a no, je fakt super :)


Takže tieto vecičky som si kúpila, niekedy mám pocit, že čím menej si toho kúpim, tým viac sa z tých vecí teším a tým viac sa stanú moje najoblúbenejšie.

S čím ste si vy urobili radosť naposledy? :)

BTW. zapojte sa do giveaway o jedálniček na mieru

Prajem vám krásnu nedelu

Bibiána

Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.