Oblúbené kúsky / August September


Týždeň školy ubehol ako voda. Možno to bolo tým, že sme sa ešte úplne nezačali na všetkých predmetoch učiť, no od tohto týždňa už začína všetko na plno a my môžme len spomínať na pekné kludné leto. ako pre koho

No aj toto počasie nás tuším dosť prekvapilo, pretože od stredu tu panuje riadne teplé počasie, dokonca teplejšie ako niektoré dni cez leto .
Pre mňa to znamená jediné - vytiahnuť šaty a sukne kým sa dá, lebo potom už bude sweater weather.
No a dnešný článok je práve o... hmm, kúsoch oblečenia (a jedny boty) , ktoré som si v poslednej dobe velmi oblúbila a chcela by som sa s vami o ne podeliť.

Ked' som už spomenula šaty, tak mám tu 2.


Poznáte ten pocit, ked' si kúpite nejaký kúsok s pocitom, že bude na vás určite vyzerať dobre, no potom doma príde sklamanie? Ked' som sa do týchto šiat natiahla prvýkrát, presne takýto pocit som zažila. A teraz nechápem prečo, pretože neskôr som zistila, že sú vlastne super a tak som ich nosila.. všade. Všade. Majú tmavo-modrú formu, kvalita je taká tričková, majú vačky a sú neskutočne, ale že neskutočne pohodlné. Boli aj v iných farbách, ale tmavá, to je moja:) Netuším či ich zoženiete, ale viem že v H&M boli vo výpredaji.
A taktiež ich milujem ladiť s náhrdelníkom, ktorý je značky Koton a ten sa mi neskutočne zapáčil.



Rozumiem, že nasledujúce šaty nemusia byť po chuti každému. No ja som sa do nich zamilovala už len preto, že sú jednoducho jedinečné a majú svoju historiu ;)



Prekvapenieeee, čierna farba! Toto čudo neviem ani pomenovať, je to taká dlhá košela, ktorá má po bokoch dlhé rozparky, takže je potrebné pod to si niečo dať. Vypadá to absolútne mega a celkovo sa to príjemne nosí. Zohnala som to v Reserved, a mám pocit, že sa pomaly stáva mojím miláčikom.




A ešte okrajovo spomeniem svoje oblúbené rifle a tričká z Gate, ktoré som si zamilovala taktiež, pre ich jednoduchosť.



A aby tu bol aj nejaký zástupca tenisiek, mám tu svoje Adidas zx flux, ktoré prehlasujem za najpohodlnejšie tenisky. A najkrajšie. :)))

****

Máte aj vy vo svojom šatníku kúsky oblečenia, ktoré ste si v poslednej dobe oblúbili?

Bibiána

PS. Na tejto stránke predávam nejaké svoje oblečenie, tak sa kuknite a možno vás niečo zaujme:)
CLICK TU

Tags:

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.