Veci, čo netreba


Je smutné, ked' vidím človeka, ktorý má veľké sny a ambície, ako sa nedokáže pohnúť z miesta, uviazne, a sny zostanú snami, ničím iným.
Je úžasné, ked' vidím človeka, ktorý má veľké sny a ambície, ako si ich plní jeden po druhom, pokračuje, a sny sa stávajú reálnymi.

Ktorým z týchto dvoch prípadov sa chcete stať vy?

Prečo sa vlastne niečo takéto pýtam? 
Mám 18, som mladá a hlavu mám plnú cieľov a vecí, ktoré chcem v živote dosiahnuť a myslím si, že každý z nás je na tom takisto. 
Denno-denne premýšľam nad tým, ako to všetko docieliť. Najhoršie je, že iba rozmýšľam a dni plynú. Plynú týždne, mesiace a nakoniec ubehne celý rok, a ja stagnujem na mieste.
Ani neviete ako ma to všetko hnevá. Najradšej by som seba videla už inde.
čo je ale najhoršie, zistila som, že je na tom podobne viac ludí.

Nedávno som sa rozprávala s kamarátom na túto tému, a obaja sme sa zhodli, že najťažšie je začať.
Začať.
Pretože všetko ostatné už nejako príde. Nejako sa to vykryštalizuje. Všetko.
Prídu prvé skúsenosti, zážitky, pády, z ktorých sa dokážeme poučiť, ale už budeme rozbehnutí a v istom okamihu už budeme mať pocit, že dokážeme dosiahnuť všetko.

A ked' si pomaly začneme plniť naše sny až vtedy okúsime pravú chuť života, ktorý nám ponúka toľko výziev, ktoré sa bojíme prijať. Uvidíme tú zmenu v našom živote.

Mrháme časom. Zbytočne robíme to, čo nechceme, namiesto toho, aby sme makali na tom, čo skutočne milujeme a čomu sa skutočne venovať chceme. Ani sa nespamätáme, a budeme starí, telom aj dušou, vediac, že čas sme premrhali.
Pamätajte na to.

A preto sme si s kamarátom prisľúbili v jednom okamihu, že si splníme čo chceme. Alebo prinajmenšom, že sa o to aspoň pokúsime. že možno niekoľkokrát padneme, ale znova sa postavíme
Preto mi to sľúbte aj vy. Aby bol váš život krásny a šťastný. Aby stál za to. 


***

Ani neviem, ako dnešný článok ukončiť.
Chcela som vám tu hodiť nejaké info, ale zrazu neviem, čo napísať.
Celý týždeň som sa zberala napísať článok, ale nejak to nešlo. Nápady mám ale... viete, všetky sú také, že si vyžadujú prípravu. A ja nechcem začať písať články, s ktorými som potom nespokojná a z ktorých som sklamaná. Pretože občas píšem aj také. Vydám ich a hovorím si, bože, tento článok je totálne na nič. Prečo také niečo pridávať? Môj článok sa čoraz viac orientuje na kecacie/lifestyle články. Aký máte na to názor?
Z oblasti kozmetiky, nechtov, tutoriálov a všetkého čo dnes letí, vám nemám čo ponúknuť. 
Ale čoraz radšej, by som sa vám rada zverila s mojimi myšlienkami, nápadmi, cestovaním a knihami.
No a prekvapím vás menšou novinkou, ktorú som tu už niekedy ale zverejňovala. Môžte čakať videá na mojom youtube kanáli! :) Nebudú žiadne kecacie, ale budú z mojich výletov po horách, po mestách, chcem točiť hocičo, čo milujem, ale zaujímavou formou a zaujímavo strihať... Tak snád' sa to podarí. Všetko :)
Papa zatiaľ.

Share:

2 comments

  1. Je skvělé už jenom to, že takto uvažuješ a uvědomuješ si, že ten život utíká, a je třeba něco dělat. Jsem na tom stejně. Začít je určitě důležité, ale podle mě je snad ještě těžší vytrvat. Četla jsem teď úžasnou inspirativní knihu (u mě na blogu je o ní teď kdyžtak článek), ihned mě povzbudila a několik dní jsem se intenzivně věnovala tomu, co mě baví. Jenže zase to opadlo, dolehli na mě starosti všedního života, začátek semestru, brigáda, a jsem zase tam, kde jsem byla. Chce to hodně odvahy, hodně vytrvalosti, tak držím palce.
    Určitě piš o tom, co tě nejvíc zajímá a baví, když to bude od srdce, bude se to i dobře číst. Psát o něčem jen proto, že je to teď v módě, mi přijde jako hloupost.
    Myslím, že se sem ještě někdy stavím :)
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Žiť znamená skúšať a nie sedieť a premýšľať o živote."
    Paulo Coelho

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.