Fall


Jemná blogerská kríza postihla aj mňa a preto sa na blogu neobjavili žiadne nové články, čo ma na jednej strane mrzí, ale na druhej mi možno prospela. No lenže ked' sedím pri ntb už dobrú polhodinku a premýšlam čo napísať...

Aby sme sa nechápali zle, mám čo písať, len či vás to baví? Ako sme si všetci všimli, môj blog sa pohol opačnou stranou než bol zvyknutý a vy ste si na to možno nezvykli tiež, čo by som aj chápala.
Preto som si všimla klesnutie sledovanosti a celkovo komentovanosti, čo by ma možno mrzelo, keby mi na týchto veciach velmi záležalo. Ale plynutím času sa mení všetko. A mám pocit, že sa v mojom myslení, mojich snov, priorít zmenilo vela vecí, až to občas nechápem.

Takéto kecy si ale nechám napotom a počastujem vás nejakými novinkami. Stačí, ked' si kuknem svoj instagram kde mapujem polovicu svojho života (:D) a viem hned' čo sa stalo za poslednú dobu.
V škole bolo toho vela, pretože sme sa chystali na stužkovú, ktorá bola takto pred týždňom. Už ubehol týždeň od tejto nádhernej slávnosti. A keby som mala šancu, zopakujem si to znovu.
Nácviky boli super, niektorí síce frflali, že musia zostať po škole v škole, ale ja som si ten čas užívala, pretože pri cvičení tanca či scénok sme sa kvalitne zasmiali. Nemôžem zabudnúť na náš výdatný obed v podobe milion pizz (bože bože ako sa to skloňuje) a naše následné papanie v aule, dvojdňové žehlenie návlekov na stoličky a obrusov na stoly, výzdoba, umývanie stolov a xx dalších vecí, ktoré sme museli dokončiť.
No všetko to boli chvíle, na ktoré nezabudnem.
Stužková bola tiež mega, proste... taká aká má byť! A všetci sú z nej nadšení.
Ale viete, na takýchto veciach je najlepšia tá príprava. Trvá dlho. No samotná vec prejde behom večera. Všetko sa sková, svetla zhasnú a všetko je ako predtým.



šikovné ruky kaderníčky! :) A tento mesiac som absolvovala aj zosvetlenie vlasov. Také jemné:)

Tento mesiac bol aj bohatý na množstvo prechádzok. Množstvo velmi krásnych prechádzok a preto sa mi notebook zaplnil novými fotkami. V poslednej dobe bolo pre mňa absolútne odreagovanie zobrať si foťák, psa a ísť preč do hôr. úplné vypnutie. A ked' tak sedím na tom mojom kopci a vidím krásu naokolo, chcem sa stať súčasťou toho všetkého. Je to bláznivé, čo? :) Teraz som chodievala už skoro za tmy domov, včera bolo dokonca niečo v kríkoch a bolo to divné, lebo to tam stále pukalo halúzky a stále nič. No a taktiež som si všímala vtáky, ktoré stále lietali ponad mojou hlavou a ako vždy som si priala, aby som aj ja na chvílu dokázala lietať, byť slobodná. 


No ale čo sa stalo tento mesiac. Joj ludia moji zlatí, keby som vám o tom mohla povedať! Možno raz poviem. Možno sa stane toho ešte viac. čas to ukáže. :)

Zatial pá a uvidíme sa pri nejakom dalšom článočku.
Bola by som rada, kebyže pohnete prstami a napíšete, čo pekné sa vám stalo za tento mesiac. :)

Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.