Kokos je vždy dobrý nápad


Hlavne v názve neprečítajte v slove "kokos" t na konci, hah :D
Hovorím si, že už nejaký ten piatok na blogu nebola žiadna recenzia, tak dneska na vás vyrukujem s mojim novým oblúbeným šamponom.
Zaujímalo by ma, aký máte názor na šampony od značiek ako je Avon, Oriflame a takéto podobné. 
Mne osobne dosť vyhovujú, teda vždy si kúpim taký, aký práve potrebujem a účinkuje dosť fajn.

Rovnako to bolo aj v tomto prípade. Moje vlasy začali byť suché a jemne bez života, tak som zbadala v katalogu tento šampon, za slušnú cenu 2 eurá, neváhala som.
Je určený pre suché až zničené vlasy, zložený zo pšenice a kokosu - a to bol hlavný dôvod kúpi.
Lebo čo obsahuje kokos, to bude jednoducho dobré. A každý určite z nás vie, aký je kokos úžasný. Na všetko. Na pokožku, vlasy, do jedla....
šampon má gélovú konzistenciu (wohou, nečakaný fakt N.1), vytvára slušnú penu (čo by zjavne dobré byť nemalo, čítala som, že čím viac pení, tým viac chémie obsahuje).
No ale výsledok po prvom použití bol mega, pretože boli krásne živé, jemné na dotyk a jednoducho som s ním dosť spokojná.


No a aby tento článok nebol úplne suchý, mám tu šampon od Timotei, ktorý by mal byť celkom prírodný (:D), už som ho predtým mala a bola som spokojná. A taktiež som dosť zvedavá na kondicionér od Avonu, mala som z tej rady "smooth as silk" olejček, ktorý sa mi pozdával, tak uvidíme či toto nesklame. :)


Prajem vám ešte krásny zvyšok nedele, pa! :)


Bibiána


Share:

1 comments

  1. Mám rada kokosový šampón od Swiss Opair, ten je úžasný no a keď sme pri kokose tak samozrejme kokosový olej, to je parádna vecička.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.