Starter pack fall maniaka = čaj.


čaute kvietočky moje, pri upršaných dňoch ako je tento nie je nič lepšie, ako si spraviť šálku dobrého čaju, zobrať si knihu alebo aj sadnúť si k notebooku a začať písať článok (či sa zahlbiť do nejakého filmu alebo seriálu)
Dnešný článok však nebude ani o knihách, ani o blogovaní či filmoch.
Dnešný článok je o mojej závislosti - čaj.
Každý správny fall maniak má vo svojom starter packu čaj. Aj ja, síce ich zvyknem piť počas celého roku, predsa najlepšie chutia práve teraz.

Za poslednú dobu som ich vyskúšala celkom dosť, dokonca aj také, o ktorých som ešte ani nepočula a našla som si kopu oblúbencov.
Taktiež som sa rozhodla, že nabudúci rok si určite natrhám vlastné bylinky a budem si z nich robiť pravé čaje, tak som celkom zvedavá, či nenazbieram nejakú bylinu, ktorú si pomýlim s inou a zomriem. :D
Ale nie, moja premotivovanosť je až taká velká, že už mám vo svojej knižnici aj obrovskú knihu bylín a podobných vecí, Celkom ma tieto veci berú, odbočím iba trošku od témy, ale začala som pestovať levandulu a zatial sa jej darí, čo je obrovský pokrok. Lenže mi odumrel jeden kaktus a ja začínam pochybovať o mojich botanických schopnostiach. 

Dosť som premýšlala kde si v izbe uskladním čaj, tak aby som ho mala stále po ruke a aby ked' príde niekto ku mne hned' pochopil, že som velký tea lover:) To hovorím len preto, lebo mám rada, ked' z mojej izby dýcha moja osobnosť a ked' každá vec, ktorú tu mám vyjadruje kúsok mňa.


Krabičku mám z Pepca, a to je podla mňa fakt super obchod na takéto dekorácie do izby, asi by som sa tam mala ísť mrknúť :)




Ostatné čaje mám v Granko krabičke, a zmestí sa do nej vela sáčkov, čo je super.


Akurát včera som si kúpila nový čaj na nervy a proti stresu, lebo v poslednej dobe som bola strašne nervozna a nepríjemná (súcit s tými, ktorí so mnou žijú). Spravila som si ho včera večer pred spaním, má vynikajúcu jemnú chuť ale čo je zvláštne, po dlhej dobe som sa dobre vyspala. Teda neviem či zaúčinkoval takto, alebo je to len nejaký placebo efekt, ale ráno som sa cítila úplne fit. Tak ak to bolo vdaka nemu, tak super. Skúste si ho kúpiť aj vy, čo by ste niečo podobné potrebovali :)


Dostala som asi pred rokom takýto zaujímavý čierny čaj - írsky krém a spicy tea ale tie som ešte nevyskúšala (A asi by som to mala napraviť)
O lubovníkovom čaji som tu už písala, prispieva k duševnej rovnováhe a optimálnej relaxácii, pomáha pri poruchách spánku, ukludnuje pri škriabaní v hrdle (ak máte podráždené hrdlo skúste aj rumančekový čaj, ja som si ho teraz dávala každý deň kvôli tomu a prešlo to) a podobne. Určite ho odporúčam tým, ktorí hlavne v tomto jesennom občas pochmúrnom období trpia zlými náladami a podobne...
A ešte tu mám sypaný zelený čaj, za ktorý som úplne mega rada, lebo je úžasný. (Dakujem Adaa, že si poradila ♥) Začínam byť na ňom dosť závislá, doteraz som pila zelený čaj len obyčajný popradský, ale toto je už iná liga. Zoženiete ho v lekárni :)


Tak čo, kto je tu tiež takýto maniak na čaje? Aký je váš najoblúbenejší? :)

Bibiána


Share:

8 comments

  1. Super clanok. Aj ja som dost maniak na caje a najradsej aj tak mam zeleny <3 To je.moja srdcovka. :) Tak snad neumres :D jak si pisala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemáš za čo.. ja milujem ten zelený úplne.. a keď dakedy dôjdem ku tebe musíš mi uvariť ten na nervy :) ...tvoja hašááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D neboj na nervy si dáme obidve a bude kludd hašáááá

      Odstrániť
  3. Čajoví maniaci vládnu svetu! :D ja nikdy nezabudnem na ovocný čaj, ktorý som si kúpil v Srbsku, bol neskutočne aromatický, vždy keď som si ho uvaril tak rozvoňal celý dom takou sýtou jahodovou vôňou :3 :3 a ten čaj na nervy je fakt super :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mhmm mohol si kúpiť aj mne! :D

      Odstrániť
    2. No mohol :D ale sebe som kúpil za posledné peniaze čo som mal :D :D :D :D

      Odstrániť
  4. Ja milujem pitie čajov! Moje najobľúbenejšie sú zelené, ovocné a bylinkové ♥ Okrem toho na blogu teraz prebieha giveaway o dva čaje! :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.