Akoby ich jedna mater mala / recenzia špirál


Musím uznať, že špirála patrí medzi môj must-have produkt, ktorý použijem vždy, ked' niekam idem. Páči sa mi, ako dokáže zdvihnúť riasy, a oči vyzerajú hned' ináč.

Dnešný článok teda venujem mojej chudobnej zbierke špirál, o ktorých by som chcela čo-to povedať. Väčšinou sú od značky Avon či Oriflame, lebo ako viete, tieto značky mi vyhovujú, tak nevidím problém mať tu väčšinu produktov práve od nich.
No zároveň ešte predtým ako sa vrhnete na článok, bola by som moc rada, kebyže mi hodíte typy na nejaké fakt dobré riasenky od rôznych značiek. Musím zbierku obohatiť a vyskúšať už niečo nové, už dlho pokukujem po značke Maybelline, tak snád' si už raz urobím radosť.

Stručne by som vám chcela niečo povedať o každej z týchto riaseniek, ale mám aj tak dojem, že sa to bude celé opakovať, viete prečo?
Už v názve jemne predpovedám, "akoby ich jedna mater mala."
Je to jemná narážka na to, že mám dojem, že vytvárajú úplne ten istý efekt, ved' posúďte na fotkách.
No ale zhrnula by som to tak, že každá z týchto špirál má fakt dobrú výdrž, pretože si nepamätám, že by sa mi jedna z nich rozmazala napr. počas dňa v škole, alebo niekde na oslave a podobne.
Taktiež všetky sú v čiernych odtieňov, neviem ako vy, ale hnedý, modrý alebo iné by som asi nedala, pretože sa mi nepáčia.

Toto je už taká moja typická stálica od značky Oriflame, mám už asi druhé či tretie balenie, vždy ich kupujem ked' sú v zľave za 2,50€, čo sa dosť oplatí. Zopár vlastností som už napísala hore, tak vám ešte poviem niečo o kartáčiku. Presne takýto typ mám najradšej, tie malé štetinky sú rovnomerne rozmiestnené , dobre sa nanáša, ale vždy ma pri tom trochu reže a neviem prečo. 
Riasy jemne zdvihne, ale vypadajú prirodzene, občas sa jemne zlepia, tak ich takým špeciálnym "hrebeňom" na riasy rozčešem. (To znie divne)



Toto je asi moja najobľúbenejšia krásavica (tiež Oriflame), ktorej efekt je skoro rovnaký, no nezlepuje a čo mám na nej najradšej je úžasný kartáčik, ktoré skoro aj taký jemný a veľmi príjemne sa špirála nanáša, nie ako u predchádzajúcej. 



Ani nie po mesiaci mi už začína vysychať, čiže asi poputuje do koša. Na začiatku sa mi trošku znepáčila kvôli kartáčiku - takýto typ fakt nemám rada, no naučila som sa s ním pracovať a išlo to v pohode. No teraz už začína riasy zlepovať a vytvára až taký nepekný hrubý efekt, ktorý fakt nemám rada (občas aj jedna vrstva vypadá, akoby som tam mala "nakydaných" 6 ďalších..) 
Už by som si ju určite nekúpila, ale zas nemyslím si, že je nejaká hrozná, skôr mne moc nevyhovuje :)


No a toto je moja najnovšia špirála, ktorá ma zaujímavý kartáč (asi mám  na ne úchylku), s ktorým som znova nevedela moc pracovať, ale už to ide... lepšie. Výsledkom sú jemne zdvihnuté riasy, ale fakt jemne, a celé to má taký prirodzený efekt, čo sa mi moc páči. Prirovnala by som ju asi k tej druhej špirále :)


Toto by bolo také moje zhodnotenie špirál, ktoré vlastním :) Máte s nejakou z nich skúsenosť?

Prajem vám pekný zvyšok víkendu, ja sa už idem prichystať do kina na film "fantastické zvery a ich výskyt" a neskutočne sa tešíííííííííííím.

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.