Len také nákupy


Dneska vám tu hodím len taký rýchly post o zopár veciach, ktoré mi pribudli v šatníku. Teda, nie je toho vôbec vela, ale tieto veci ma fakt potešili, tak by som vám ich rada ukázala.


Tento piatok sa chystáme ísť do mesta na nákupy, tak som celkom zvedavá, ako to dopadne, povedala som si, že už nemôžem tolko toho míňať na oblečenie, tak dúfam, že to dodržím, nie je tu vela vecí, ktoré by som potrebovala, ako tak pozerám, všetko potrebné už mám. No, možno by sa mi nejaký nový sveter či kabát ešte hodil :)
Ináč, nákupné centrá a mesta večer už začínajú pripomínať vianočné obdobie, na ktoré sa momentálne velmi teším. Dokonca už predávajú aj vianočné dekorácie, niektoré sú mimoriadne chutné, tak možno si tiež nejaké nové kúpim.
A okrem toho treba už riešiť darčeky.
Aj vy ich zháňate na poslednú chvílu presne ako ja, a potom si nadávate, prečo si vždy tak robíte na priek?
Tento rok to snád' tak nebude. Ale zatial nemám ešte napísaný ani zoznam vecí, ktoré komu dám. Ale určite aspoň jeden darček vyrobím, lebo ma to baví, a väčšinou mojich priatelov aj dosť poteší :)

No, bez dalších slov utekajme na haul.



Moja divoká duša zatúžila po blúzke. Po nejakej peknej elegantnej blúzke. No a v Takko fashion som našla tieto dve a zamilovala som sa do nich. či už do ich kvality alebo vzhladu, využijem ich ešte vela velakrát...


V Gate sa mi totálne zalúbili tričká, ktoré majú nápisy. Sú vtipné, krátke ale hlavne výstižné a to je to, čo ja vždy hladám. No nevýhodou je, že ich majú po milion ks v jednom obchode a potom ich má v meste/na škole každá druhá...


A taktiež som si zaobstarala z Takko náušnice a náhrdelník, ktoré mi proste padli do oka :)


S čím ste si urobili naposledy radosť vy? :))

Bibiána

Share:

2 comments

  1. To tričko a ten náhrdelník sú úplne parádne :3 inak čo sa týka darčekov na vianoce tak ja nezvyknem kupovať a potom sa vždy trápim že prečo som taký hajzel ale potom si uvedomím, že by som aj tak nevedel čo kúpiť a mám ľuďom kupovať blbosti, ktoré reálne nevyužijú tak radšej kašlem na to :P možno niekedy :D :D :D ja som sa naposledy potešil asiii športovým sakom čo som si v Poľský kúpil, ako nech si vravím kto chce čo chce síce z Poľská ale je pohodlné a cítim sa v ňom dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne veci najme to tričko sive :) naposledy som si urobila radosť s bombou do kupeľa z lushu po ktorem som už veľmi dlho tužila :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.