October faves


Pred nami sú posledné dva mesiace roku 2016.

Použijem klišé výrazy, ale ten čas neuveriteľne rýchlo utiekol a ja mám pocit, akoby som len včera stála na záhrade a pozerala sa na ohňostroj. Hlavou mi vírila kopa myšlienok, ved predsa je nový rok. Pre niekoho to automaticky znamená nový začiatok, nové príležitosti, zmena starého.
Ja som si vtedy len povedala, že proste, nech je tento rok dobrý aspoň tak ako rok 2015. Nech sa stane čo sa má stať, nech využijem každú príležitosť, ktorá sa mi naskytne, nech nepremrhám dňami a nech vyťažím z dní všetko.

Takýto silne-motivačný text si ale ešte predsa len na tie dva mesiace nechám vo vačku a vytiahnem ho neskôr. To som sa len tak chvíľku rozcítila, lebo mi tu hrá depka pieseň.

Dnešný článok venujem po dlhej dobe mojim obľúbencom za tento mesiac. (A názor je preto anglicky, lebo mi to znie krajšie a jednoduchšie)
Bolo ich dokopy 5. Vravím si, načo tu dať haldu všelijakých blbostí a kozmetických produktov, ktoré používam každý druhý deň no úplne nadšená nimi aj tak nie som.
Preto toto je fakt úplná TOP 5 produktov, ktoré moje srdce potešili...


Začnem rovno zľava.


  • Krém na telo Avon Naturals - asi na začiatku októbra som dopoužívala konečne krém taktiež od tejto značky, tak som mohla prehupnúť na ďalší a automaticky sa stal obľúbencom už len pre jeho vôňu t.j jablkový kvet. Je to veľmi jemná ale zároveň svieža vôňa, ktorá ihneď poteší naše čuchové receptory. Jeho ďalšie kvality sú, že stačí malé množstvo na "veľkú" plochu, ľahko sa rozotiera a megarýchlo sa vstrebe. Taktiež aj ceny týchto krémov sú úplne prijatelné pohybujú sa do dvoch eur (ak vychytáte zľavu, máte to za 1,20€)
  • Olejček na vlasy Avon smooth as silk- svoju existenciu si už bez olejov na vlasy predstaviť neviem a momentálne som si dosť obľúbila práve tento. Aplikujem ho vždy, po umytí vlasov a tie sú potom vždy jemné a zdravšie. Trošku podrobnejšiu recenziu som olejčekom venovala tu (click), tak to určite skuknite ak vás zaujal.
  • Lak na nechty Catrice - musím sa priznať, že tento lak som nikdy nemusela, pretože vždy ked' som si nalakovala nechty vyzeral hrozne. Ja neviem prečo. Ale kedže sa mi hodil k šatám na stužkovú tak som si povedala, že sa pokúsim obnoviť náš vzťah...a? Stali sme sa dobrými kamarátmi. Farba je to zlatá, ale taká...jemne zlatá, ak sa chápeme, niektoré zlaté sú veľmi sýte. Táto nie. No a výdrž je v pohode tak 4 dni. 
  • Riasenka 5-in1- wonder lash = Oriflame - a toto je snád najväčšie prekvapenie pre mňa. Inú špirálu už ani nepoužívam, lebo maximálne milujem túto. Urobí nádherné zvýraznené riasy, ktoré stále vyzerajú prirodzene. Proste, ak hľadáte fajn špirálu aby zvýraznila vaše jemne spadnuté riasy, táto je určená pre vás. Balenie (nie je úplne podstatné) je pekné a čo sa týka kartáčika, ten je ohybný a dobre sa ním nanáša.
  • Hlbkovo posilňujúci pleťový píling Avon - starý mi už došiel, takže som potrebovala hned' nejaký nový. Z rady "clear skin" som ešte nikdy nič nemala, tak som bola zvedavá ako tento píling zafunguje. Pri prvom použití som zistila, že obsahuje jemné zrniečka, má takú zvláštnu vôňu a ked' som si ho zmyla, jemne ma štípala pleť. Bála som sa, že bude riadne začervenaná, ale na počudovanie nič také sa nestalo a pri ďalších používaniach to už bolo v pohode. No a pleť vyčistí veľmi veľmi dobre. Akurát na čele a pri okrajoch tváre pri spánkoch sa mi narobili vyrážky a podobne, tak ak by ste mali tip na nejaký produkt, ktorý zaberie proti tomu dajte mi prosím vedieť :))


Zaujal vás nejaký produkt z mojich oblúbencov? Prípadne ste mali nejakých svojich? Neváhajte a píšte :))

Uvidíme sa pri ďalšom článku.

Bibiána



Share:

3 comments

  1. Začiatok a lá copyright slávnostný prejav - stužková slávnosť :D :D ale pekne povedané, až mi slza vyhŕkla :D pre mňa No1 za október je voňavka, ktorú som ukradol ocovi a povedala si, že sa ti páči a odvtedy ju stále používam :D :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mal by si ju aj naďalej používať a spríjemnovat tak deň ;D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažím sa, ešte som ju neminul ;) :D :D :D

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.