čo robiť, ked' máte volný čas


Ako trávite sviatky? Skrytí v deke s knihou? či (tí na sever) sa sánkujete jedna radosť?
U nás dneska konečne sneží dosť husto, ale hlavne je to taký jemný sneh, nie mokrý ako včera či predvčerom. Už sa neviem dočkať ako zoberiem pesa, fotoaparát a pôjdeme sa spolu stratiť do hôr.
Ked' je zem pokrytá čerstvým snehom, všetko vyzerá zrazu tak čisto a hlavne je krásne to ticho... Také zvláštne ticho, ktoré až cítite.

No teraz, ked' ešte sedím v teple domova a nemám zrovna nič na práci, tak sa snažím ten čas vyplniť nejakou aktivitou. A o tomto bude dnešný článok - 4 aktivity, ktorým som sa v poslednej dobe venovala.
Tak sa možno inšpirujete, vezmite si aj vy nejaké to kakao a začítajte sa! :)


Po antistresových omalovánkach som túžila už dlho, tak som si jedny kúpila v Lidl za 3 či 4 eurá (čo je dosť super cena), na Vianoce som dostala pastelky a takýto chutný kryt na ne a teraz nerobím celé dni nič iné, len vymalovávam. A to ani nemám stres, hah.
Najprv som premýšlala, či tie malé ornamenty človeka prvej nenahnevajú, ked' sa bude musieť s tým "piplať" aby to pekne vymaloval ale našťastie sa u mňa toto nedostavilo. Aj ked' mi všetci tvrdia, že oni by dostali nervy prv, ako by začali.


/Nechápem, prečo mi tu túto fotku dáva tak prehodene/

Na čítanie mám čas stále (aj ked' ten čas nemám :D ) a hlavne počas týchto dní ma úplne chytá, že dokážem čítať hodiny a nemôžem sa odlepiť od knihy. Momentálne čítam poslednú časť Upírskej akadémie (šiesta časť), som síce iba na začiatku, ale už pociťujem mierny smútok. Poznáte ten beznádejný pocit, ked' skončíte nejaký fakt super sériu a neviete, čo dalej so svojím životom? Hej, to budem ja zachvílu prežívať. Aj ked' som počula aj pozitívne aj negatívne recenzie na túto sériu, mne proste prirástla k srdci. A hlavne mi prirástla hlavná postava - nebojácna Rose. Neskutočne ma inšpiruje. :)


Na Vianoce som dostala tieto puzzle, ktoré sa skladajú z troch zvierat, každé obsahuje 500 puzzlí... čo by bolo v pohode, kebyže napr. pri zebre nemáte každú puzzlu čierno-bielu. Je tam málo záchytných bodov, včera som už chytala nervy tak som to nechala, ale dneska som pokročila a snád' to niekedy dokončím.. Ale je to super, puzzle ma velmi velmi bavia. 



Po večeroch si pustíme v rodine telku a sledujeme vianočné rozprávky/filmy a všetko tomu podobné. Dneska som ale kukala The Simpsons, tak som ich rýchlo cvakla.
Medzi také moje najoblúbenejšie filmy patria napr. S tebou mne baví svet, Polárny expres, Perinbaba, Popoluška, Mrázik, Méd'a Mandarínka a také tie typické, ktoré ale majú svoju vianočnú atmosféru a ktoré ma bavia iba v tomto období:)


Užite si tieto posledné dni roku 2016 ♥

Bibiána

Share:

8 comments

  1. Pekne napísaný článok :-) Ja sa venujem čítaniu a blogu, ale už sa aj začínam učiť, v januári nám začína skúškové a treba začať makať. Každopádne antistresové omaľovánky sú fajn a VA/UA je jedna z mojich obľúbených sérií, je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce! :) a dakujem za komentár ♥

      Odstrániť
  2. Super článek :) Mně absolutně nejde skládání puzzle. Nemám na to trpělivost. Ale knížky a seriály to je moje :)
    SIMANNE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No u mňa ta trpezlivosť pomaly odchádza haha, dakujem za komenttár :)

      Odstrániť
  3. Ja som na Vianoce dostala knihu a za dva dni som prečítala takmer polovicu a je ťažké sa od nej odtrhnúť :D .Rada by som vyskúšala tie omalovanky proti stresu,takže si ich plánujem v blízkej budúcnosti zaobstarať aj ja.Dobrý článoček!Prajem veľa šťastia :)a príjemný zvyšok Vianoc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po těch omalovánkách už dlouho pokukuju, ale ještě jsem si je nekoupila, zatím trávím čas vánočními křížovkami, knížkou k maturitě a samozřejmě pohádkami.
    Travel and fun with Kate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru už by som aj ja mala tráviť ten čas s knižkami na maturitu:)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.