Darovať alebo dostávať


Zbežne som prešla najnovšie videá na youtube a aké to prekvapenie, každé druhé bolo o tom, čo niekto dostal na Vianoce.
Aký máte postoj k takýmto typom videí?

Bavia vás, inšpirujú vás, alebo to beriete skôr ako vychvalovanie sa?
Lebo teda ja si také niečo rada pustím, ked mám čas ku nejakej káve či tak. 
Rada pozerám, čo niekto dostal a v neposlednom rade ma to dosť inšpiruje ak zahliadnem niečo, čo by sa mi celkom hodilo O:)

No dneska som sa rozhodla, že vám čo-to ukážem, respektívne veci, ktoré ma potešili dosť. Tým ale nechcem povedať, že ma nepotešila každá vec, ktorú som dostala. A napokon, ved' viete, čo som napísala v minulom článku. :-)


Kníh nie je jednoducho nikdy dosť. Kebyže mám milion eur tak som schopná minúť ich na knihy. To by som si rovno zriadila v dome obrovskú knižnicu plnú kníh, ktoré ma opantali. Velkým prekvapením bola kniha HP časť prvá od mojej kamarátky, a tá ma nesmierne potešila, pretože som na Harrym vyrastala a jednoducho tvorí jednu obrovskú časť môjho ja:). Taktiež som si priala aj ôsmu časť HP no a v mojom liste pre Ježiška figurovala aj druhá časť Labyrintu... lenže Ježiško sa trošku zmýlil a kúpil rovno tri knihy v jednej. (čo je fakt super, lenže prvú mám už kúpenú. No nevadí, aj tak ma to potešilo:))



Milujem satén. Absolútne. A preto som si priala saténový župan. Okrem neho mi prišlo aj krásne saténové pyžamko a to všetko v prenádhernej modrej farbe! No nevyzerá to úžasne? Ja viem, že áno ;) a ešte lepšie sa to nosí.


No a dám tu jedného zástupcu z kozmetiky a tým je táto Ružová voda na ktorú som nesmierne zvedavá, lebo som ju chcela už dlhšiu dobu vyskúšať :) Určite očakávajte recenziu. 


Ktorý váš darček vás potešil najviac? Ako ste si užili štedrý deň? A koho ste vy potešili najviac?:))


Bibiána




Share:

2 comments

  1. Knihy jsou stejně nejlepší dárky, protože stojí tolik peněz, ale pořád vychází tolik dobrých knih! Mně Ježíšek potěšil s krásnou zimní sukní, protože sukní taky není nikdy dost :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Raz za čas sa dá pozrieť nejaké to video, v ktorom sa spomínajú darčeky, ktoré ľudia podostávali. No ako som už spomenula, raz za čas. Teraz je yt nimi priam zahltený a to už moc neschvaľujem.
    Inak super veci, hlavne tá osmička hp. Úplne Ťa chápem. Aj ja sa na ňu neviem dočkať <3 :)
    Celkovo super článok a tvorba. Určite pokračuj)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.