Dekorácie, kalendár a zima ❄

Už se zase tešíme na Jéžiška ♫
Dobre, viem, že Vianoce sú tu za 22 dní (v obývačke máme taký chutný "odpočítavač dní"), ale priznajte, že aspoň polovicu z vás už chytila vianočná nálada.
Ja mám dneska také divné pocity, akoby mal byť dneska štedrý deň, hah. Aj vonku to tak vypadá, lúky pokryté polmetrových snehom, aj viac, sneží, fúka, kalamity,  no čo vám poviem, milujem, kde žijem.
Akurát dúfam, že sneh vydrží do Vianoc, alebo že sa nejak veľmi neoteplí.
Posledné roky to boli Vianoce bez snehu a povedzme si na rovinu, tá atmosféra bola proste divná.

Viem, že oficiálne tu zima ešte nie je, no budem sa vyjadrovať tak, že tu už je. 
Zimu mám rada asi tak moc ako jeseň. Je to krásne obdobie, ked' sa príroda uloží na spánok, v horách zavládne ticho no kde tu môžte zazrieť srnky, jelene, ktoré sa snažia prebrodiť snehom.
Každý rok aspoň párkrát zoberiem vrece sena a dám ich do krmelcov, aby mali tieto zvieratá čo jesť. 
Absolútne zbožňujem to ticho, ktoré až cítiť, ked' padá sneh. Hlavne podvečer. Je to také zvláštne a ja to úplne zbožňujem.
Zima vo mne obnovuje kopu spomienok, ale môžem povedať, že iba tých dobrých. Občas sa nimi nechám úplne pohltiť.

Dnešný článok je o dekoráciach, ktoré mám v izbe, o jednej drobnosti, ktorá mi spríjemňuje dni do 24. decembra a ako ste si už prečítali hore taký jemný pokec. :)

čo sa týka dekorácii, rada si izbu zdobím na toto obdobie, lebo v obchodoch môžte nájsť skutočne nádherné kúsky. No ja ich mám doma už viac, takže momentálne mi netreba nič dokupovať. Ukážem vám tu také najutešenejšie :) 
Btw. celkom sa teším na môj vlastný dom a to ako si ho pekne poozdobujem podla môjho vkusu.
Dokonca niektorí ľudia už svietia aj s blikačkami na oknách, zdá sa mi to ešte skoro, ale aj tak to vo mne vyvolá takú detskú radosť, ked' sme v noci išli domov a sledovala som, aké výzdoby má kto. 


Tohto krásneho jeleňa som zohnala s Tesca, a mala som z neho obrovskú radosť! Skutočne krásna vianočná dekorácia, vhodná určite aj na stromček :)


Trošku som oprášila staré svietniky, vložila do nich sviečky a voilá :) 
Tú flašu som kúpila v Pepcu a neskutočne sa mi páči, pretože vytvára taký slávnostný dojem a má pekný citát.


Dostala som túto prenádhernú sviečku na meniny, neviem odkial' je, ale vypadá úžasne, och a milujem jelene, takže sa kamoška trafila do vkusu :)






A teraz, priznajte sa pekne kto všetko z vás má ešte tento chutný adventný kalendár! :D Musím povedať, že aj ked' už nie som malé dieťa, tak každé ráno mi tento malý kúsoček čokolády zlepší deň! :))

Máte aj vy nejaké dekorácie v izbe? A aký máte názor na bohato zdobené občas až gýčovo vyzdobené domy v takej Amerike? :))
No a dúfam, že sa so zimou priatelíte:))

Uvidíme sa pri ďalšom článku, ktorý by mohol mať tiež vianočnejšiu tématiku, papa.


Bibiána

Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.