Let it snow


Zima riadne udrela (teda aspoň tak, kde bývam ja) a preto obrovskou nevyhnutnosťou, ked' chcete ísť von, je poriadne sa naobliekať. A ked' ste doma, tak najlepšie je skryť sa pod huňatú deku s kakaom a grankom. Taká typická predstava.

Vážne som premýšľala, aké tipy na zahriatie vám tu dám. No všetko mi prišlo veľmi otrepané, riadna deka, čaj, žiť pri radiátore...
áno, práve o tomto bude dnešný článok. Akože, reálne som premýšľala o tipoch na darčeky na Vianoce... Ale myslím si, že ked' si zapnete youtube tak iné video od youtuberiek na vás ani nevyskočí. Mňa v podstate ale takéto videá baví pozerať, teda najmä ked' sú originálne, ako napr. od Teri Blitzen, to som dnes pri obede kukla a páni! Super nápady, premýšľam, že také niečo (ak stihnem) vyrobím niekomu blízkemu.
Ked' sme už tak načreli do témy darčeky, tak začínam celkom panikáriť lebo z 5 ludí mám vybaveného iba jedného. Tento týždeň to budem musieť všetko stihnúť aby som mala pokoj. A to ešte ani nemám moc predstavu, o čom by to mohlo byť.
Ako ste na tom vy?

***

Pomaličky prejdem k téme dnešného článku.

1. Vankúšiky na zohrievanie rúk


 Tento nápad mi skrsol v hlave potom, ako moja kamarátka dostala na meniny takéto srdiečko, ktorého tekutina vnútri, ked' prelomíte tú vec v strede, sa zmení na kryštáliky a má až 50 stupňov, čo je celkom teplúška vec. Mne by sa taká náramne hodila, kedže moje ruky sú studené 24/7.
Len si ju hodíte do vačkoch na bunde a ruky budú v teple. Tuším, že by ste takéto vankúšiky mohli nájsť v Kik-u, sama sa tam chcem niekedy mrknúť a kúpiť si ich.






2. čaj do termosky hocikde, kde idete


Ja mám kúpenú takúto menšiu, a v pohode sa mi zmestí do školskej tašky. Niekedy si ju beriem aj so sebou na prechádzky (tiež do batohu) v zime a je to paráda len tak sa zastaviť, naliať si čaj s ktorého sa parí. To teplo vás úplne vnútri zohreje. :)


Na Mikuláša som dostala tento vianočný čaj, tak ten som si pripravila dnes. Má zvláštnu chuť, ale je velmi dobrý. :-)

3. Obrovské papuče


Je ráno, vy si chcete spraviť kakao, lenže výjsť z teplej postele by sa mohlo rovnať expedícii na Antarktídu... v pyžame. Preto neuveriteľne sadne, ked' sa zababušíte do župana a obujete si obrovské teplé papuče. Tieto moje majú tvar zajacov (ktoré ja milujem) a zohnala som ich v Deichmanne. Môže to byť zároveň aj fajn tip sa darček, ak poznáte niekoho, komu je vždy zima na nohy. :)

4. Cibula

Nie, žiadnu cibuľu jesť nemusíte. Stačí, ak sa budete obliekať na štýl "cibuľa", čiže budete vrstviť - obliekať sa do viacerých vrstiev, a to robievam aj ja, ked idem von a viem, že bude fakt zima. To znamená, že namiesto jedných hrubých ponožiek si dajte dve tenké, alebo jednu tenkú a druhú hrubšiu, môžte si dať tielko, na to tričko, mikinu a bundu. Určite nezabudnite na čiapku, šál, rukavice, tie vás nenormálne zahrejú, ako som už spomenula. Pod rifle si môžte dať nejaké termo legíny a podobne. :)

****

Ak máte nejaké zaručené tipy ako sa zohriať a podobne, určite ich hoďte do komentárov. 

Prajem vám pekný zvyšok víkenda.

Bibiána



Share:

5 comments

  1. A čo dostanem na Vianoce ja hmm ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pekne :D a ja že mi tu napíšeš , že dostanem zlaté prasiatko :D :D :D :D

      Odstrániť
  2. Ty papuče jsou vážně bomba :D Jinak spousta čaje, kdekoliv a kdykoliv! :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.