❄ Vianočné "must-haves" priamo zo snehu ❄


Dneska som sa vybrala na prechádzku. Pôvodne som mala ciel vyliezť na jeden kopec,
kde velmi rada chodím, avšak zaborila som sa po kolená do snehu a kedže som mala topánky vysoké iba niečo vyššie členkov nechala som to tak a bohužial som sa musela vrátiť.

No predtým som v tichom lese na mrazivom snehu stihla pofotiť fotky na článok. Hej, počujete, alebo lepšie povedané, čítate dobre.
Pri téme článku som si tak povedala, že ked' to už má niečo spoločné so zimou, tak to odfotím na nejakom zaujímavejšom článku.
Ešte dobre, že okolo nešiel žiadny horár, však by si pomyslel čo tam fotím laky v snehu, alebo sveter.. Aha ok.

Takže vám ukážem alebo predstavím veci, ktoré pokladám za také "vianočné must-haves" (prosím, ak máte nejaký dobrý preklad pre slovo "must -haves" tak mi ho napíšte do komentárov, haha :D)

***


Nič nie je lepšie ako sa ráno skryť za hrubú šatku. Ja som na tom doslova závislá a neviem si predstaviť vyjsť bez nich z domu. Táto konkrétne je z Tesca, je obrovská skoro ako deka. Ešte mám jednu oblúbenú, takú krémovo-ružovú, lenže sa perie takže som vám ju nemohla cvaknúť, tá je ešte hrubšia.


Svetre sú dalšia vec, ktoré na tomto období milujem. Tento som konkrétne vymenila za druhý sveter cez stránku modrykonik - bibi ,  a musím uznať, že som si ho zamilovala. (môžte kuknúť moje inzeráty, možno vás niečo zaujme) Pod ním musím nosiť tielko, lebo je priesvitný a to by mi bolo celkom chladno. Má krásnu bledomodrú farbu. No láska na prvý pohlad. :-)


Neznášam pocit suchých pier (hlavne ked' ma zastihne niekde, kde som bez balzamu, ach), tak som si urobila zásobu na zimu, vybrala som len tri z nich, mám tu dve vajíčka z Oriflame, určite ste o nich už počuli, sú skvelé. A druhý balzam je z Avonu, je fakt mini, takže sa zmestí všade a krásne hydratuje pery.


Z lakov u mňa v tomto období prevládajú určite farby ako zlatá, červená (zabudla som tu dať krvavú), striebroná, zelená. To sú také typické, ktoré určite oblubujete určite aj vy. :)


Sviečky po minulom článku spomínať netreba, ale predsa tu ešte hodím fotku týchto dvoch krásavcov, "Home" som dostala na meninky a "Vanilla" mám už asi dva roky. Obe majú prenádhernú vôňu a vypadajú úžasne na nočnom stolíku...počkať, vlastne všade. :)


Nechcelo sa mi tu už dávať čaje, tie sú všade, tak som vybrala tieto náplne, z ktorých si môžem urobiť nápoje Milka, Oreo či Latte Macchiato, ktoré tak zbožňujem. Teplé nápoje sú v tomto období nutnosťou. A tieto sú tak strašne chutné. :)


Ako posledné - rozprávky. A neklamte, že ani vy si ich radi nepozriete! :) Také tie pravé mi dokážu tak privodiť atmosféru Vianoc, až mám všade zimomriavky. Napr. Polárny expres, Méd'a Mandarinka, Perinbaba, Mrázik, Tri oriešky pre Popolušku a mnohé iné. áno, chodia v telke každý rok, ale akoby nám mohli liezť na nervy. Už sa neviem dočkať, ako si zoberiem mandarínky, sadnem k telke a začnem ich pozerať a popri tom bude v rohu izby svietiť krásne ozdobený vianočný stromček.
No a to najspodnejšie, to sú vianočné pesničky, ktoré sú staré xx rokov, ale to sú presne také tie typické piesne.


Tak toto by bolo na dnes všetko, určite budú dalšie články z vianočnou tématikou, bola by som moc rada, kebyže ste napísali do komentárov (a trošku sa zapájali :( ), aké články by ste tu chceli vidieť.
Určite nezabudnite napísať vaše vianočné "must-haves".

Prajem vám krásny večer.

Bibiána




Share:

1 comments

  1. Úžasný nápad s tými fotkami v snehu❤❤

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.