Vlasy - korunka krásy


O vlasy by sme sa mali starať, pretože nie nadarmo sa hovorí, že sú korunkou krásy.

Aj ked' máme perfektný outfit či líčenie, dobre vieme, že ten chaos na našej hlave dokáže celé naše snaženie "zanechať dobrý dojem" pokaziť.
No, chaos ako chaos.
Vlasom by sme mali dopriať všetko čo potrebujú. A tým nemyslím len tie kozmetické produkty, ale taktiež zopár pravidiel, ktoré by sme mali dodržiavať.
Ved' na kvalitu vlasov závisí veľa faktorov. Nie som žiaden odborník, ale tie najdôležitejšie by mala ovládať každá z nás.
Aj ked' dnešný článok venujem dvom skvelým produktom, ktoré som objavila, predsa mi to nedá spomenúť tu zopár pravidiel, ktoré by sme mali dodržiavať.

1. Voda
Tá je nesmierne dôležitá pre náš celý organizmus. Pokial' jej máme nedostatok odzrkadluje sa to hlavne v zdraví, ale taktiež aj v kvalite vlasov, nechtov či pleti. Preto by ste mali vypiť denne 1,5-2l. Dokonca nájdete rôzne aplikácie, ktoré majú za úlohu vám to pripomínať, čo je celkom dosť fajn, pokial' zabúdate. Lebo aj mne sa občas stáva, že nepociťujem smäd celý deň a potom si to uvedomím. Dosť zlé. :)

2. Podstrihovať končeky
Aby boli vlasy vzdušnejšie, a zdravšie tak raz za dva mesiace si ich o trošku podstrihnite.

3. Dať im chvíľu pokoj od žehličky, kulmy či fénu
Nech si nachvíľu vydýchnu, ved' aj tieto veci im veľmi škodia. A ked' už tak, aspoň používať rôzne tie spreje na ochranu pred poškodením. Ja mám kulmu z Tchiba a tá mi vlasy vôbec nepoškodzuje pokiaľ ju používam tak tri razy za mesiac. Zvykla som ju používať častejšie a vlasy postupne začínali byť celkom poškodené, tak som to stopla.

****

Prejdem už ku konkrétnym produktom.
Ako prvou začnem maskou od L'Oréal Paris Elseve extraordinary oil - vyživujúca maska. Je určená na suché vlasy, obohatená o 6 vzácnych olejov z kvetov, ktoré by mali vlasy vyživovať no nie zaťažovať.
Ja som teda moc s ňou spokojná, brúsila som si na ňu zuby už dlhú dobu, a konečne som sa rozhodla zadovážiť si ju. Neľutujem.
Používam ju raz do týždňa a jednoducho to, čo urobí s mojimi vlasmi je super. Sú fakt jemné, vyživené, zdravšie na dotyk a veľké plus dobre sa mi rozčesávajú, čo oceňujem, pretože som mala masky, po ktorých som si vytrhala polku vlasov pri rozčesávani.
Aplikovanie je jednoduché, vmasírujete ju do vlasov na 2-3 minúty a necháte pôsobiť, potom iba zmyjete.
Konzistencia je tuhšia - čo je u maskách normálne - a má fakt nádhernú vôňu, úplne príjemnú, radosť také niečo používať, haha.
Cena sa pohybuje okolo 5 eur, čo je dosť fajn za 300ml balenie, ktoré sa fakt oplatí. :)


A ako druhý produkt tu mám kondicionér od značky Avon z rady Smooth as silk - mám z nej olej na vlasy, ktorý som si nevedela vynachváliť, tak som vedela, že aj tento kondicionér bude určite dobrá voľba, ktorú neoľutujem.
No a aj som neoľutovala. 
Obsahuje hodvábne proteíny, je určený na uhladenie nepoddajných vlasov, mal by ich regenerovať, dodať im lesk a potom by sa mali dať aj dobre rozčesať. 
Znovu musím povedať, že u mňa splnil každý jeden bod, čo som moc rada.
Používam ho zakaždým ked' si umývam vlasy, jedine nie vtedy, ked' si dávam masku. Na vlasoch pôsobí neskutočne ľahko.
Vôňa tejto rady je taká zvláštna, mne sa páči aj nepáči, ale jasné, že to nie je niečo, čo by ma odradilo od kúpi, a ked' sa mi minie, možno si objednám rovnaké balenie.


Zaujal vás niektorý z týchto produktov? Prípadne ho už máte odskúšaný? Alebo máte nejaké svoje vlastné tipy?


Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.