2017


Znovu máme pred sebou čistých 365 stránok, ktoré môžme zapísať a zaplniť svojimi zážitkami, skúsenosťami, úsmevmi či slzami.
I ked' príchod nového roku nepociťujem už tak intenzívne ako niekedy, predsa len aj ja si určím isté ciele, ktoré by som chcela v danom roku splniť. A naopak, obzriem sa späť do roku 2016 a položím si otázku, či som spokojná s tým, ako som ho prežila.
Bola by som rada, keby že sa túto otázku opýtate aj vy sami seba. A odpoviete pravdivo.
Pokiaľ nie ste moc spokojní s odpoveďou máte každý deň 24 hodín aby ste niečo zmenili. Aby ste niečím pohli.

Prajem vám šťastný nový rok. Nech je stále lepší ako predchádzajúce. Nech ste šťastní. :-)

Bibiána



Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.