Drobnosti, ktoré potešia


Zapíšte si to za uši prosím! :)

V dnešnej dobe, preplnenej všakovakými vecami, udalosťami, až blbosťami si občas prestávame všímať to, čo vlastne drží tento svet pokope.
Little Things.
Maličkosti.
Maličkosti, ktoré si často ani nevšímame aj ked' nás neustále obklopujú. Aj ked' na nás volajú, chcú nám urobiť deň krajším, my sme vždy zahladení inde a väčšinou si ich ani neuvedomíme.
Je to obrovská chyba, ľudia moji.
Zisťujem to zakaždým, ked' sa nedokážem zaradovať nad niečím... obrovským, drahým. Ani neviem, či ma vlastne pochopíte.
Ale každý deň si viac a viac uvedomujem, aké čaro sa skladá v maličkostiach, ako ma dokáže potešiť i jemný lúč zapadajúceho slnka na mojej tvári. Možno to bude znieť ako nejaké básnické klišé, ale je to tak.
Som proste blázon, ktorému sa zlepší deň potom, čo uvidí lietať okolo seba motýľa, čo uvidí úsmev a radosť na tvári úplne cudzieho človeka, čo nájde nejakú novú pesničku, ktorú si neustále prehráva a zaspáva s jej melódiou v hlave, čo si s chuťou vychutná mandarínku, čo s radosťou otvorí prvú stranu na novej knihe, čo sa s bláznivým úškrnom snaží chytiť vietor do rúk.
Ste aj vy taký blázon? Kľudne napíšte do komentára, v čom zasa vidíte radosť vy. :)

Dneska som tak sedela nad učením a premýšľam, že si urobím čaj. Tak som išla do kuchyne a pohľad mi padol na zvláštnu kanvička, kde si dáte sypaný čaj, a má objem 1 liter, čiže si môže stále prilievať. Tvár sa mi rozjasnila a vedela som, že to musím vyskúšať. Tak som si vzala svoj sypaný zelený čaj, ktorý šialene milujem, vložila som ho do tej "hojdajúcej sa časti", zohriala vodu, ktorú som následne naliala do kanvičky a voilá. Aká nádhera. Teraz sedím na zemi s notebookom, píšem tento článok a neustále si dolievam čaj. A premýšľam nad tým, aká je táto chvíla krásna.


Ďalšia nádherná vec, ktorá sa pýši na mojej komode, sú žlté ruže. Zbožňujem kvety a mám rada, ked' si nejaké kúpim, alebo ked' nejaké dostanem. Izba dostane hned' taký živý a veselý nádych. Ach.
Ak máte priateľku, kamarátku, maminu, babku... Skúste im raz kúpiť malú kytičku. Alebo možno vyrobiť, ked' sa lúka prebudí. Uvidíte, ako ich to poteší.



A mňa teší moja nádherná váza zo Spišského hradu s iniciálami na spodnej časti. Nesmierne sa mi páči. :)


Krásny deň.

Bibiána


Share:

4 comments

  1. Krásný článek, mě tyhle drobné radosti kolikrát zlepší den a snažím se je vyhledávat, myslet na ně a být za ně vděčná. :)


    Červená V.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem za tento článok,pretože som si nejaké veci uvedomila.Osobne ma takéto články vždy nadchnú,naozaj sa ti podaril :) .

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.