Ja pozerám, ty pozeráš III. časť


O tom, že som filmový a seriálový maniak tu už jednoznačne písať nemusím.
No o čom jednoznačne písať musím, sú filmy, ktoré som za poslednú dobu videla a zanechali vo mne nejaký pocit, o ktorý by som sa s vami rada podelila.

A ešte čo sa týka seriálov, žiadny nový k môjmu zoznamu ,o ktorom som sa na blogu zmienila, nepribudol. Síce som začala pozerať Les Revenants, lenže som na tretej časti a stále ma ten dej nejak nezaujal a celkovo neviem, čo si o tom myslieť. Pozerať ďalej alebo to nechať tak?
No budem si musieť nájsť nejaké nové seriály, lebo mi kopa obľúbených končí, alebo už skončila len ja ešte dokukávam zopár sérii.
Ak máte nejaké fakt fajn tipy, tak mi určite dajte vedieť (ale prosím nie také tie fest známe, ktoré pozná každý)

***

The Basketball Diares

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the basketball diaries

Odporúčam asi každému.
Skutočný príbeh o tom, ako drogy dokážu každého stiahnuť až na samé dno, z ktorého sa občas už človek nedokáže vytiahnuť.
Na začiatku to boli obyčajní chalani, milujúci basketball, blázniaci sa po uliciach New Yorku, užívajúci si život - jeho radosti aj starosti. No neskôr prišli drogy, ktoré z nich urobili úplne iných ľudí.
Ludí bažiacich po kokaíne, heroíne, ľudí, ktorí už nedokázali ovládať svoju závislosť.
Mňa osobne zasiahla premena každého z týchto 4 chlapcov. Proste to vo mne vyvolalo niečo neskutočne poburujúce. V podstate sa to môže stať každému z nás. A to je na tom to strašidelné. Nemusia to byť drogy, čo nás potopia dole. Môže to byť kopa iných vecí, ale výsledok je vždy rovnaký.

Leonardo DiCaprio tu zahral postavu Jim Carolla, normálneho chlapca, ktorý si svoje pocity zapisoval do denníka vo forme básní. Zapisoval si ich aj počas svojich najhorších stavov a ide z nich mráz po chrbte. Mráz po chrbte mi išiel aj z niektorých scén, ktoré boli... smutné



Celé je to nakrútené podla skutočnej udalosti. Je to v podstate film o  básnikovi a hudobníkovi Jimovi Caroll, ktorý miloval basketball, poéziu a tvrdé drogy a vydal o tom knihu Zápisky z basketbalovejch let. A ja sa určite pokúsim nejak túto knihu získať. A vám odporúčam mrknúť tento film. Ja mám osobne takéto rada, lebo sú... istým spôsobom veľmi poučné. Ukazujú tvrdú realitu.

***

Prečo práve on


V kinách práve fičí film "Prečo práve on", tak ak hľadáte nejakú fakt super komédiu, určite sa vyberte s partou kamarátov na túto! Brutálne sa zasmejete, niektoré scény sú jednoducho k "popukáni".
Ockova zlatá dcéra si našla prvú vážnu známosť. Všetko by bolo fajn, keby si nenašla brutálne bohatého rebela, ktorý používa v každej druhej vete zopár nadávok, je čisto úprimný ku každému a 100%-tne bezstarostný.
A tak sa oco stále pýta, prečo si práve vybrala takého chalana?
Nedáva sa k tomu už viac povedať, jednoducho si to pozrite.
Mala som od tohto filmu vysoké očakávania, ktoré mi aj splnil.
A navyše hlavné postavy - James Franco a Zoey Deutch patria medzi mojich najobľúbenejších hercov, takže o to lepšie sa mi to pozeralo.
Iba tak mimochodom, Zoey bude hrať v pripravovanom filme "Before I fall" - ktorý má svoju knižnú predlohu, o ktorej som tu už kedysi dávno písala a absolútne som tú knihu milovala, lebo bola čímsi iná. Takže na to sa neviem tiež dočkať.




Máte aj vy nejaký tipy na dobré filmy? Budem moc rada, ked' si vďaka vám budem môcť rozšíriť svoj zoznam.

Bibiána

Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.