Stieracia mapa


Aj vy milujete cestovanie tak moc ako ja? Možno ešte viac? :-)

Momentálne sa skôr orientujem na také cestovanie po Slovensku, spoznávaniu rôznych miest, známych či nezmámych. A kebyže na jedno miesto prídem aj 4 razy, tak tam asi vždy objavím zas niečo nové.
Hah, kebyže potrebujete vedieť, kde sa najesť v niektorom z miest na Slovensku, kde som bola, píšte ;)
Doteraz sme si našťastie vybrali perfektné reštaurácie, kde sme sa poriadne najedli. Dobré jedlo je pri cestovaní u mňa na... vysokom mieste:D

čo sa týka zahraničia, tak mám zopár miest prejdených, ako napríklad Viedeň, Krakow, Prahu, Helsinki, Litvu a podobne. No do niektorých sa určite vrátim a podrobím ich podrobnejšej prehliadke a hlavne ich chcem zažiť... inak, v inom kabáte, v inej chvíli.
Hádam, že po maturite a prijatí na vysokú školu by som niečo vymyslela s partiou a možno by niečo dobré z toho vzišlo.
Ináč, celkom dosť ma láka cestovanie s batohom na chrbte. Je to celkom taký slobodný pocit. Ideš sám za seba, zažiješ kopu zaujímavých vecí, situácii, možno občas musíš spať pod holým nebom... Pecka :)

Na nete mi neustále vyskakovali reklamy na stieracie mapy sveta a mňa to neskutočne zaujalo.
Myslím, že chápete o čo sa jedná.
Mapa sveta, ktorej miesto na ktorom ste boli jednoducho zoškrabete a tak máte krásny prehlad, kde ste už boli :)
Na sk/cz stránkach mi prišli tieto mapy trošku drahé, od 15-45 eur, už 45 eur na jednej českej stránke sa mi zdalo dosť prehnané.
No dneska som našla aj za 11€ napríklad tu click.
Ale odporúčam vám objednať si ju z aliexpressu, ak vám nevadí počkať ten mesiac. Ja som za moju zaplatila 7€, je kvalitná a presne taká, aká by bola aj za 45 eur :)


Tak som vám chcela dať taký malý tip napríklad aj na darček pre blízkeho, ktorý rád cestuje, tiež to ocení.

A rada by som vedela, ktoré miesto, kde ste strávili pár dní sa stalo vaším najoblúbenšjím a prečo :)

Bibiána

Share:

1 comments

  1. Už dlouho, dlouho po ní pokukuji.. Podívat se na ali mě nenapadlo, jdu to hned prozkoumat, díky za tip! Kromě mé milované Prahy jsem si neskutečně zamilovala Řím, 5 dní tam bylo málo! A pak jižní Švédsko (úplný venkov) a ráda bych se vrátila na Ischii :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.