The Accidental Poet


Už dlhšie si všímam, že Facebook začína byť zahltený stránkami, ktoré vlastnia väčšinou anonymovia, ktorí majú chuť podeliť sa s ludmi o svoje myšlienky.


Ak sledujete môj blog dlhšie a ak ma predsalen trošku poznáte, tak potom určite viete, aký som závislák na myšlienkach, vetách, ktoré mi dávajú nejaký zmysel, doslovne pre mňa predstavujú akýsi mier pre dušu.

Tieto myšlienky vyhladávam v knihách/filmoch/seriáloch/piesňach či dokonca občas niečo zachytím od ludí alebo dokonca niekedy ich získam ovela netradičnejším spôsobom alebo na netradičnejších miestach.
Všetky si ich spisujem do mojich zápisníkov, ktoré sú už preplnené. Zas a znova si ich čítam. Pridávam ich k svojim fotkám. Posielam ich druhým ludom.

čo ma na nich tak fascinuje?

Sú to len slová pospájané do viet. Nenajem sa z nich, nenapijem sa z nich, môžem ich zabudnúť.
Ale zachránia ma. Teda, skôr zachránia moju dušu. Moje Ja.
Neskutočné, ako sa vdaka týmto citátom/myšlienkam vyvíjam, ako ma ovplyvňujú, ako mi znova pomáhajú nájsť kúsok seba, ako ma posúvajú dalej.
V istej chvíli začnem mať pocit, že sa ich pravému významu môžem dotknúť, môžem sa ho uchopiť a nepustiť ho.
V jednej vete znovu a znovu nachádzam úplne iný zmysel zakaždým, ked' si ju prečítam. Prúdi mi v hlave, preniká do srdca a pomaly sa rozplýva.
Ako som čítala v jednej knihe, ak napríklad idete von a potom sa vrátite späť, ste už trošku iný človek ako ste boli pred odchodom.
Tak to je s citátmi. Aj po jej pochopení ste iná osoba, než ste boli na začiatku.



Ako som na začiatku spomenula, na FB som narazila na zopár stránok, ktoré pridávajú úchvatné myšlienky.
Moje najoblúbenejšie by som vám tu chcela vymenovať, aby ste sa mohli inšpirovať :)

Berlin ArtParasites = tí majú úžasné články.


Toto nie je žiadna spolupráca. Chcela by som vás inšpirovať :))





Bibiána ♥

Share:

2 comments

  1. Väčšinou ma nejaká myšlienka očarí len celkom náhodne, napríklad z nejakej knihy. Rada si čítam citáty. Rada čítam básne. Slovné spojenia alebo ponaučenia, zrnká múdrosti. Milujem to

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej som rada, ze v tomto nie som jedina. Milujem si zapisovat pekne myslienky. Notesy a zosity, farebne pera. To je moje ❤ nie kazdy to vie pochopit, ale vzdy sa tesim ked natrafim na podobne "nastavenych" ludi 😃

    Www.petitejardin.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.