2 + 2 laky


V poslednej dobe som začala klásť trošku väčší dôraz na svoje nechty a hlavne na ich stav.

Išlo o to, že som si ich často lakovala, nedala som im ani vydýchnuť a po čase sa mi začali hrozne lámať. Taktiež som na internete čítala veľa článkov o tom, ako sú nechty "zrkadlo nášho zdravia" a môžu odrážať rôzne choroby, ktoré máme. No na počudovanie sa moja hypochondrická stránka neprejavila a ja som vklude usúdila, že na istý čas dám lakom zbohom.

Vydržala som to celkom mesiac, no kedže som dostala na Vianoce dva krásne laky, tak som ich musela otestovať...
No predtým, ako prejdem na týchto farebných krásavcov, tu mám ešte lak a olej, ktoré by mohli pomôcť tým, ktorí majú slabé nechty a suchú kožičku.
Viem, že to nie je všetko iba o takýchto produktoch a ak chcete mať skutočne krásne nechtíky, musíte dbať aj na iné stránky, ako vyššie spomínané zdravie, stravu a podobne.

Lak od Rimmelu - Nail Rescue mi na počudovanie fakt pomohol, lebo predtým som takýmto lakom moc neverila, ale nechty sa mi dali celkom do poriadku a prestali sa tak hrozne lámať. To je proste základ. Zaujímavý je postup, ako máte použiť lak. Prvý deň nalakujete jednu vrstvu, druhý deň druhú a siedmy deň lak odlakujete, na ôsmy a deviaty znova po jednej vrstve a potom znova na štrnásty deň odlakovať.

No a ako druhého pomocníka tu mám spomínaný olejček na suchú kožičku od značky Sally Hansen, ktorý sa aplikuje pred spaním a musím uznať, že fakt zaberá, mne teda aj na také tie mini zádery pri nechte.



Kedysi som bývala maniačka do lakov a kupovala som ich fakt veľa, no našťastie v čas som zistila, že je to zbytočnosť. áno, je zbytočnosť mať doma v zbierke 50,60 lakov a viac, pokial' sa tomu fakt nevenujete. Mne väčšina z nich vyschla, pretože som si lakovala nechty asi každý týždeň, no pri takom kvante lakov som nestíhala rýchlo striedať všetky. Tak mi zaschli aj plné balenia a ja som si ich radšej prestala kupovať. Ale zas raz za čas sa poteším nejakým novým prírastkom.

Tieto dva našli u mňa nový domov a ja som sa absolútne zamilovala do ich odtieňov.
Prvý, modrý ako nebo, od značky s-he, vydrží dosť dlho, má super štetček, presne takými sa úplne najlepšie lakuje a na nechtoch vypadá dosť chutne. Navyše rýchlo zaschne, čo je veľká výhoda aj u druhého laku značky Catrice, ktorý má tmavofialovú farbu, ktorá si vás podmaní, pokiaľ máte radi tmavší ako ja. Neviem čím, ale úplne ma upútal a nechcela  nemohla som ho na dlhú dobu dať dole z nechtov. 
Poznáte ten pocit, ked' si už myslíte, že lak zaschol, tak po niečom prejdete a... ono zrazu lak na nechte nikde a namiesto toho šmuha na veci po ktorej ste prešli? Alebo ked' si ich nalakujete pred spaním a ráno máte potom na nechtoch úplne nový dizajn? 
#justgirlyproblems 




Máte aj vy nejakých nových "lakových" obľúbencov? Určite, ale že určite sa s nimi podeľte do komentára! :)
Prajem vám krásny večer.

Bibiána

Share:

1 comments

  1. Ten modrý vyzerá pekne ale tmavšia bola vždy tvoja ���� čo sa týka olejčeka na suchú kožu tak ten by som aj ja uvítal, naozaj ti pomohol so zádermi? Ja mám strašne veľa záderov a neviem čo s nimi �� v každom prípade super článok ako vždy �� s láskou Pinky ❤

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.