čo sa stalo #1


Hands up in the air komu chýbal nový článok? Aspoň dve ruky? Dobre, tak sa možno nabudúce opýtam...
Ale nie, teraz vážne.
Asi každý deň som sa brala napísať nový článok, a vždy to skončilo tak, že som to nestihla, alebo sa mi potom už nechcelo, alebo ma jednoducho nič nenapadlo. A vydávanie takých povrchných článkov, ktoré sú napísané len preto, aby aspoň nejaký bol ma teda nebaví. 
Zvykla som to niekedy robiť, a priznajte si to aj vy, blogerky, že to občas tak robíme.
Nuž... už som sa poučila, že také články skôr či neskôr zmažem. Preto ani nehovorím o tej kope, ktoré odtiaľto zmizli.
Vlastne, všeličo zmizlo, nielen z tohto blogu. Ale aj z môjho života. Mohla by som o tom napísať mini knihu, hah.

Premýšľate kam tento článok smeruje? Dneska som sa rozhodla vydať čisto "kecací". Vlastne ani neviem, či má niekto tú silu čítať takéto články. Ale o to viac si vážim každého čitatela.


Som tak jemne úchylná na upratovanie svojej izby. Akože nie že by ma upratovanie domu nejak obzvlášť zaujímalo, ale izba je srdcovka. Ked' mám čas tak sa rada vrtam vo veciach, ktoré tu mám, alebo sa ju snažím preorganizovať a ... vyhadzujem. Vždy tu nájdem takú kopu zbytočností, ktoré tu už jednoducho nechcem mať, tak bud' poputujú na povalu, alebo ich mama nejak zúžitkuje, alebo ich niekomu darujem.
No začala som dosť vecí vyhadzovať aj zo šatníka, ale to si myslím, že každá z nás pozná. Jednoducho náš štýl sa neustále mení, a to čo sa nám páčilo pred rokom môže teraz vypadať pre nás celkom trápne... Ja som si zvykla dokonca kupovať veci, ktoré boli bud' strašne veľké, alebo malé. Ach no. Urobila som očistu a všetko toto poputovalo na modry konik bazar, kde predávam vyše 40 vecí. Ak máte záujem, môžte to mrknúť a ak vás niečo zaujme tak píšte na fb stránku :) 

Ani neviem čo ma to dnes napadlo, ale strávila som celkom dlhý čas hľadaním článkov o tom, ktoré kozmetické značky testujú produkty na zvieratách. Fotkám zvieratám som sa radšej vyhýbala, lebo by som sa asi rozplakala. Už dlho som uvažovala, že načisto skoncujem s takýmito značkami, kedže zvieratá pre mňa predstavujú čas môjho sveta, a jednoznačne si tieto pokusy na nich nezaslúžia.


Na internete nájdete obrovské množstvo rôznych zoznamov, tak občas neviem čomu veriť. Ale našla som tu takýto priehľadný a dosť ma prekvapilo koľko známych značiek je v stĺpčeku "Do test".  Avon, Garnier, Aussie, Vichy a podobne, sú značky, ktoré sa u mňa normálne vyskytujú.

Oveľa podrobnejší zoznam je na stránke Slobody zvierat Kozmetika netestovaná na zvieratách.
Nechcem vám tu nasilu vnucovať aby ste si nekupovali produkty značiek naľavo. No možno by sme sa všetci mohli trochu zamyslieť. Zvieratá netrpia len kvôli testovaniu kozmetiky, ale aj domácich prostriedkov a testovaní rôznych zložiek. Bože, ako musia trpieť a vôbec si to nezaslúžia. 
Okrem rôznych petícii, protestov a podobne sa môžte do tohto zapojiť jednoducho. Vy viete ako.
A ja teda do toho jednoducho idem. Nevravím, že teraz vyhodím všetky produkty jeden značky, to by nemalo veľký efekt. Ale jednoducho tú značku už nepodporím a možno tým nezmením svet, ale budem vedieť, že pre to aspoň niečo robím. 
A bola by som rada, keby ste nad tým porozmýšľali. :)


To je na dnes všetko, nechcem vás pohltiť toľkými informáciami naraz. Pokiaľ máte o takéto články záujem, píšte dole do komentárov.
Bola by som moc rada, ak by sa tu aktivita trochu rozprúdila. moc moc :))


Bibiána

Share:

1 comments

  1. Skvele!!! Tiež chcem postupne prestat kupovat produkty od znaciek ktore testuju na zvieratach

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.