Dekorácie


Neraz sa mi stáva, že mám nesmiernu chuť písať no absolútne netuším o čom. Nápadov mám, ale príde mi, že každý z nich potrebuje dlhšiu prípravu, vymyslieť, čo napísať, čo odfotiť tak, aby to malo hlavu i pätu. 
A potom sú tu situácie, ked' sa učím ruštinu, popritom sa pravdaže musím prechádzať po izbe (lebo tak sa mi najlepšie učí) ked' sa v tom môj pohlad zastaví na jednej krásnej dekorácii zavesenej na stene.
Hovorím si, že už dlhšie nevydala článok ako tento, a kedže patria medzi moje oblúbené, taaaaak tu dneska máme krátky článok o niektorých dekorácii v mojej izbe, ktoré sa mi páčia a rada by som poinšpirovala aj vás.

Možno nenájdete úplne podobné, ale určite navštívte obchody ako Pepco, Kik a možno sa u vás v meste nachádzajú také malé obchodíky, kde si za dobrú cenu môžte kúpiť niečo pekné do izby. Ja občas robím s mamou také "nájazdy" do nich a vždy odídeme s kopou dobrých vecí, zväčša bielej farby, hah. 


Priznám sa vám, že už dlho som chcela nápis HOME do svojej izby. Ani neviem prečo, jednoducho to slovo ma vždy niečím zahreje pri srdci. Domov, to je niečo čo si nesmierne cením a kde sa vždy teším. A tak som dostala na Vianoce toto, a hned' som si tam vložila svoju fotografiu z prvej triedy. úprimne, ked' sa ráno na to pozriem, musím sa usmiať. Kde sú tie časy :-)




Potom tu máme fotografiu miesta, ktoré som odfotila pri západe slnka na mojej zvyčajnem prechádzke. Má zvláštnu atmosféru, takú.... nostalgickú ale príjemnú, definuje to, čo milujem a vždy budem. Zároveň nesmiem zabudnúť na ten chutný rámček, ktorý zoženiete v Pepcu, možno nie rovnaké, ale jemu podobné. Chystám sa ich kúpiť ešte viac. 


Som jemný závisláčik na sviečkach a rada si v izbe vytváram príjemnú atmosféru. Na Vianoce som dostala tento svietnik, ktorý vyzerá neskutočne. Nuž, ešte dokúpiť sviečky a bude to to pravé. 
PS. Viem, že toto je z Kik-u :)


A túto vkusnú nádobu mám tiež z Pepca, zaujal ma jej nápis a aj celkový dizajn, ktorý je zaujímavý.



To by bolo všetko na dnes. Máte aj vy nejaké oblúbené dekorácie vo svojej izbe? Baví vás ju vyzdobovať, alebo to ide skôr mimo vás? :)

Prajem vám krásný večer a ozvem sa onedlho.

Bibiána

Share:

3 comments

  1. Musím sa priznať,že aj ja veľmi rada nakupujem v pepcu,vždy sa tam nájde niečo čo vyzerá pekne a najmä za dobrú cenu.Ten nápis HOME je naozaj super a tiež by som si mohla také niečo zadovážiť do svojej izby :) .. pekný článok!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pepco je na tyhle roztomilé dekorace skvělý, také tam velmi ráda nakupuji. Naposledy jsem si tam koupila vintage polštářky za 159 Kč nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.