Len 2 veci?!


Kedže stredné Slovensko si teraz užíva prázdniny, rozhodla som sa s babami jeden deň venovať nakupovaniu. 
Nie že by som toho v šatníku mala málo (no vlastne ráno sa to vždy tak zdá), ale je tu zopár vecí, ktoré by som si rada kúpila. Do nákupných centier sme išli celkom s nádejou, že si kúpime niečo pekné a hlavne elegantné! 
No musím uznať, že nás nás to tam celkom sklamalo. Jedná sa aj o ceny, ktoré sú väčšinou veľmi neprimerané ku kvalite oblečenia. Ale o tomto by sme tu mohli diskutovať aj tri dni.

Tak som sa zasmiala cestou domov, ked' som zistila, že som si kúpila 2 veci. Ja? Dve veci? No way!
Fakt bývali nákupy, z ktorých som si odniesla aj 10+ vecí, a aj ked' som väčšinu nosila, predsa len tu ostali 2-3 kusy, ktoré ani neviem načo som si kúpila. V skrini ležali rok...dva... a tak nastal čas ich radšej posunúť ďalej či predávať na bazári. Ako som už v predpredpredminulom článku spomínala, tieto veci nájdete TU bazar click, a ak by vás poprípade niečo zaujalo, kľudne píšte :)


No a aj ked' sú to iba dva kúsky, ktoré som si kúpila, o to väčšiu radosť z nich mám a rada by som vám ich ukázala.


Prvá je táto čierna blúzka z čipkou z obchodu Koton, ktorá ma hned' zaujala, lebo už dlhšie som po takej potajme túžila. Milujem čiernu a milujem čipku takže nebolo o čom, a poputovala do košíka. Akurát, je priesvitnejšia, tak by ma zaujímalo či pod takéto blúzky nosievate čisto podprsenku alebo aj nejaké tielko? Pretože ja osobne takéto priesvitné veci moc nemusím, ale tielko pod to nosiť by asi dobré nebolo, ked' by boli vidno ramienka. :)

 

K tomuto nádhernému kožuchu sa spája milý príbeh. Všetko to začalo tým, ked' sme stúpili do obchodu Orsay, kde si kamarátky niečo skúšali, a tak ja a druhá kamoška sme čakali pri kabínkach. Všimli sme si vešiak, na ktorom bolo napísané, že obsahuje posledné kusy istých kúskov oblečenia a preto sa predáva za ovel'a nižšie ceny. Pohl'ad mi hned' padol na tento kožuch, a presne také isté nosí môj veľký vzor. Tak ho vytiahnem a hovorím, že aký je škaredý a taký by som v živote nechcela... No v tom istom momente si ho začnem obzerať a nechápem ako, ale začínam sa do neho úplne zamilovávať. Akože, dosť divné, no nie? :D Pozriem na veľkosť - 36. Pozriem na cenu 20€. Som úplne nerozhodná a neviem čo mám robiť. Ved' pred piatimi minútami som ho úplne "hejtovala" a teraz mám pocit, že bez neho bude môj život prázdny. ( :DD) Tak nakupujeme v iných obchodoch a ja som myslou stále pri ňom. No a potom sa rozhodnem a už letíme s kamoškou späť do Orsay, kde si jednoducho idem poň.
A ? Je môj.


Niečo ma na ňom neuveriteľne láka. Je teplý, mäkučký a v ňom zima teda nebude. Farba je nádherná. Ale pripomína mi zimné večery. Ked' potrebujete rýchlo niekde vybehnúť a hodíte si niečo teplé na seba. Ach. Preto musel byť môj. A aj ked' už sa zima končí, tak určite v skrini nezapadne prachom. 


Máte aj vy podobný zážitok? Prípadne ktorá vec vám naposledy urobila veľkú radosť?
Nebojte sa a rozpisujte! :))

Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.