Priatelstvo je dôležité


Už od útleho detstva si neustále vytvárame nové a nové priateľstva.
Pamätáte si svojho prvého kamaráta? Alebo najlepšieho kamaráta zo škôlky? či ste dokonca až doteraz najlepšími priateľmi?
Priateľstvo je podla mňa veľmi krehký ale nádherný vzťah, ktorý treba stále utužovať. Je potrebné, aby obe strany robili kompromisy, aby sa navzájom chápali a aby vedeli počúvať jeden druhého.
Najdôležitejšia je dôvera, ved' rozmýšľajte, bez tej to jednoducho nejde. Ak nedôverujete tomu druhému, vzťah začne pomaly upadať.

Ale dneska tu nie som na to, aby som tu dávala vlastné rady zo skúseností, ale rada by som vám predstavila zopár aktivít, ktoré s priateľmi môžte podniknúť a mocne sa zabavíte. 
Spísala som si zoznam, a rozhodla som sa predstaviť vám 5 aktivít, ktoré ja a moja partia zbožňujeme a pri ktorých zabúdame na čas, na mobily a aj na všetky problémy, ktoré nás aktuálne trápia.

Tak hor sa na to a snád' bude tento článok pre vás veľkou inšpiráciou! ;)

***

cinema and popcorn image Kino

áááno, ved' ja viem, že vás toto určite napadlo a že podaktorí z vás to aj realizujú. Ale taktiež si myslím, že je tu kopa ľudí, ktorí v kine neboli, boli iba raz, alebo sa stále berú a nikdy nič z toho. Neviete o čo prichádzate. úplne najlepšia vec na svete je zobrať s partiou a ísť na riadnu komédiu. Ehm, no vlastne... ved' to poznáte. My si vieme spraviť komédiu aj z hororu, akčného filmu... vlastne... zo všetkého:)

 Laser aréna
ZDROJ
Nejedná sa o žiadne skrášľovacie kúry alebo čo (:D), ale jedná sa o brutálnu vec. Na internete sa môžte o týchto arénach viac dozvedieť, ide o to, že máte na sebe vestu, laserovú zbraň a v istom uzavretom priestore, kde vám hrá hudba a občas je tam hustá hmla a prekážky, beháte a snažíte sa strieľať ostatných. Je to pecka, pretože si užijete kopu srandy, aj si zašportujete a zabavíte sa. My sa dneska chystáme ísť do arény v Žiline, už po tretíkrát, takže bude zas super. A vy to určite mrknite na internete, ceny nie sú zlé a oplatí sa to. :)



bolas, pinos, and pe image Bowling
Raz sme sa dohodli, že si ho pôjdeme skúsiť zahrať, sama som bola zvedavá, či ma bude baviť, ale znova, bola to pecka, každého z nás bavil a to už ani nehovorím o srande, ktorú sme si užili. Bowling je ale sám o sebe dosť fajn a sama som bola prekvapená, ako nám išiel.

girl, car, and grunge image Malé väčšie výlety
Výlet je jednoducho vždy dobrý nápad. A je jedno, či sa vyberiete za hranice, alebo ostanete na Slovensku, či tam, kde bývate. Vždy je čo objavovať, a občas ani netušíme, aké zaujímavé miesta máme okolo seba, tak prečo ich spolu neobjavovať a nenavštíviť? Stačí si napísať menší zoznam a ked' máte voľno, stačí sa zobrať a ísť, či už autom, vlakom alebo autobusom. Tie zážitky odtial' vždy stoja za to. A počas týchto ciest objavujete aj sám seba. :-)

indie, hipster, and photography image Oslavy a únosy
Ehm, áno, dobre čítate. Všetko začala naša Nikolka, ked' vymyslela, že kamošku na jej narodeniny unesieme a zablahoželáme jej na priehrade. Bola to bomba, pretože sme to všetko zahrali na jednotku, kamoške sme zviazali oči, vymysleli sme si príbeh, ktorý jej povieme a zrazu sa ocitla úplne niekde inde, kde ju čakalo srdiečko zo sviečok, škrečok a my. :-)
A tak uniesli aj mňa, čiže z bývalej hlavnej únoskyne sa stala unesená... ale ja som to zvládla a nebála som sa O:) 
Pri plánovaní sme si užili kopu srandy, aj menších hádok, plánov a nápadov, ktoré sme skĺbili dokopy a vždy z toho bol super deň, na ktorý len tak nezabudneme.
Tak sa skúste pustiť aj vy do niečoho takého :)


No a to by bol môj posledný bod k dnešnému článku. Ak máte vy nejaké moc fajn tipy, určite dajte vedieť! :) 
Užite si krásny volný deň aj víkend a uvidíme sa pri ďalšom článku.

Bibiána






Share:

2 comments

  1. Zlatik dnes si laser na plno užijeme ako vždy :D :D a musíme odrazu aj bowling dohodnúť :D :D joooj naše párty už sa teším na daľšiu :D mám nové plány :D je sa na čo tešiť :) Tvoja Nikolka :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť úžasný článok,veľmi sa mi páčil.Musím povedať,že sama som mala dnes sen,že som bola s kamošmi na bowlingu :D to je alenáhoda :3 .V poslednej dobe chodím s kamarátkami do kina pomerne často a vždy sa skvelo bavíme :) .Ale aj tá Laiser aréna nie je vôbec zlý nápad.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.