Ja pozerám, ty pozeráš IV. časť


Do môjho "skromného" zoznamu filmov, ktoré som videla a moc sa mi páčili, pribudla kopa ďalších a prečo som sa rozhodla v tento upršaný deň venovať práve im.

Len tak medzi rečou, dneska sa chystáme s partiou na film "Kráska a zviera", tak sa dosť teším a som zvedavá, aké to bude.
A ešte jedno "medzi rečou", akurát sme s bratom dopozerali rozprávku "Tajomstvo Robinsovcov" a som bola tak mierne unesená, ako som si dokázala po vyše 7 rokoch pamätať čo kto kde povie, alebo urobí... Pamätám si, ako sme to pozerali ako 9-roční malí fagani a teraz o niekoľko rokov neskôr už aj tú rozprávku vnímame úplne inak.
Aké sú vaše najobľúbenejšie rozprávky?:)


***

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the great gatsby

Film "Veľký Gatsby" som si chcela pozrieť už dlho predlho, a práve DiCaprio ma prinútil, kedže ho úplne zbožňujem a ani v tomto filme nesklamal. Vlastne ma celý film nesklamal a ja som bola z neho úplne unesená. 
Dej zachytáva New York v roku 1922, kedy hospodárska prosperita spôsobí stratu morálnych hodnôt.
Nick Carrawaye sa nasťahuje do domu, ktorý je nedaľeko záhadného pána Gatsbyho a jeho život sa v podstate rapídne zmení. 
Síce hlavným rozprávačom je Nick, ale celý príbeh je viac-menej postavený na Gatsbym, ktorý aj tak zostal človekom aj napriek nesmiernemu bohatstvu. 
Občas mi to jemne trhalo srdce, to ako sa pre niekoho tak snažil, a nakoniec vyšiel z toho najhoršie. 
Našla som tam nádherné myšlienky, ktoré som si hned' musela nájsť, hned' som si musela zohnať knihu a len som sa kochala týmto umeleckým dielom, ktoré nesie hlbokú myšlienku. Kľudne to môžme aplikovať aj na dnešnú spoločnosť, téma bohatstva a stratenia morálnych hodnôt je nadčasová. 
čo sa týka samotného filmu, podla mňa bol perfektne natočený. Isté časti akoby sa diali v sne a vždy je tak zvláštne prepojené plus použili super hudbu (The XX). 
Tento film si vezme vaše srdce, presne ako si vzalo to moje...

leonardo dicaprio, the great gatsby, and gatsby image

***

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt flipped movie
Jednoducho mi nedalo nezaradiť sem film Flipped, ktorý mi zaručil pekný kľudný večer.
Príbeh je o prvej láske dvoch mladých ludí - Bryce a Juli. Na začiatku príbehu sa však Bryce snaží Juli čo najviac vyhýbať a snaží sa udržať si ju od tela. Počas celého filmu sa postavy vyvíjajú, neustále mýlia a hľadajú sami seba.
Zaujal ma hned' svojou lahkosťou a jemnosťou, výberom hercov - ich skvelými nenútenými výkonmi, zasadením príbehu do 60. rokoch a zaujímavou formou rozprávania.. a možno tým, že sme niekedy niečo podobné prežili? :)
Aj ked' filmov o prvej láske tu máme mnoho, tento je čímsi výnimočný a ja dúfam, že v ňom objavíte čaro aj vy. 

love, flipped, and movie image

****

Videli ste aspoň jeden z týchto filmov? Alebo nie, a plánujete ich kuknúť? :) 
Určite dajte vedieť a ak máte dobré filmové tipy, určite ich napíšte do komentárov.

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.