° L'Oréal blackbuster linka °


Nedávno som bezcieľne blúdila po drogérii, nehľadala som nič konkrétne, no zastavila som sa pri dekoratívnej kozmetike.

Tak som rozmýšľala, že som sa už dávno ničím nepotešila, tak som zaostrila zrak a snažila sa nájsť si niečo, čo by sa mi určite zišlo.
Výsledok?

Nová linka. Bola som ňou úprimne očarená, tak som ju vyskúšala hned' na druhý deň a potom na ďalší a ďalší... A tak som sa rozhodla napísať vám na ňu recenziu.
Ako som pozerala na internete, táto linka by mala byť na trhu už dosť dlho, dokonca som našla o nej články z roku 2013 a ja si absolútne nepamätám, že by som ju niekedy niekde videla, tak som si nachvíl'ku myslela, že je to nejaká nová kolekcia. A aby som ešte nezabudla, stála okolo 5,99 €.
Nová či stará, uvidíme, či som s ňou spokojná.

***

Začnem obalom, ktorý je nádherný, jednoduchý a elegantný. Kombinácia zlato-čiernej jednoducho nikdy nesklame. Oproti iným linkám, ktoré mám, je pomerne "tučná", ale výborne sa drží v ruke. Po jej otvorení na vás vykúkne fixka, ktorý je zúžený do špičky a práve to je na tom super, že môžte vyčarovať aj úplne tenkú alebo úplne hrubú linku. Pecka, nie? 



Po aplikovaní zaschne okamžite. Na obale sa píše, že je to odtieň "extrablack" (teda, ja som nikdy nechápala aký je rozdiel medzi black a extrablack), čiže je krásne čierna (:D). Taktiež sa tam píše, že je potreba skladovať ju hrotom smerom dole, aby nevyschla. 


čo sa týka výdrže, tá je super. Teda, aspoň u mňa to tak je, že ak si ju dám napríklad do školy, tak po príchode domov stále drží rovnako ako ráno. 


/Ešte stále sa snažím vytvoriť krásnu linku, tak ma ospravedlňte:)/ Tu je len taký malý rozdiel, na ľavej strane je čerstvo vytvorená linka a na pravej strane je asi po vyše 910 hodinách, išla som na prechádzku, pršalo a aj som si oko nechtiac pretrela :)


Pokial' hľadáte super linku, tak túto vám môžem odporúčiť všetkými 20-timi, ked' pripojím aj prsty na nohách. Neskutočne super sa s ňou pracuje, a môžte s nimi vykúzliť nádherné linky, ktoré dlho vydržia! :)

čo na ňu hovoríte? Zaujala vás recenzia? Prípadne máte vy nejakú svoju obľúbenú linku? Určite sa s vaším úlovkom s nami podelte do komentárov.

Uvidíme sa pri ďalšom článku.

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.