Pleťový píling - Akamuti / Biokozmetika


O svoju pleť sa snažím starať čoraz dôkladnejšie. Niekedy som s ňou celkom spokojná a niekedy by som jej dala tak päť korún :-)

Ale to pozná asi každý z nás, no nie? V momente, ked' s ňou začnete byť spokojní, tak nás niečim prekvapí.
Viem, že na kvalitu pleti vplýva množstvo faktorov, ako napríklad voda, stravovanie, prostredie, výrobky, ktoré používame, lebo nie vždy nám všetko sadne, to, z čoho sú vyrobené, gény a podobne.

Tentokrát som si dala záležať, aby výrobky, ktoré používam na pleť boli prevažne BIO - neobsahujú chemické syntetické zložky, toxíny, nie sú testované na zvieratách, využívajú čisté prírodné látky, sú vhodné pre všetky typy pokožky, jednoducho plusov tu je vela.

Do rúk sa mi dostal pleťový píling značky Akamuti a kedže velmi rada skúšam nové pílingy, na tento som sa hrozne tešila.



Asi vám najprv dám také všeobecné informácie. 
Píling by mal obsahovať výživnú zmes masiel z mandle a manga, hnedým cukrom a divokým pomarančom. Odstraňuje odumreté bunky, je bohatý na anti-oxidanty, ktoré sú zodpovedné za zdravé bunky. Je určený pre suchú, citlivú či normálnu pokožku a odporúča sa používať 2-3krát do týždňa.
Mne nevyhovuje spôsob, akým si píling musím naberať, lebo je to zbytočná prplačka a balenie mi príde pomenšie, ale napočudovanie mi ho vela neubudlo a to ho používam 3x do týždňa.
Vôňa je vážne zaujímavá, zvláštna a myslím, že nie každému ulahodí, ale mne sa páči, je taká svieža a energická. 




Konzistencia.... je zaujímavá. A tu prechádzam rovno k použitiu. Naberiem si trochu na ruky, cítim drobné zrniečka, nanášam na tvár, krúžim po nej, a mám pocit, že sa mi zrniečka stratili a doslovne votreli do pokožky,zrazu miznú a ja dalej po nej krúžim. Idem si opláchnuť tvár a zrazu zistím, že celá tvár je mastná od toho pílingu a voda bezmocne tečie dole. 





Nemám strach, lebo som si dobre prečítala ako ho použiť ( :-) ) a tak beriem takúto hudbu, ktorou začnem krúžiť po tvári a mastnota sa pomaly vytráca a po nej nádherne, hlbkovo vyčistená pleť.
Tou "mastnotou" to ale nemyslím zle, pretože tá k tomuto pílingu patrí, takže sa nebojte pri použití. Stačia nejaké tampony, alebo vyššie spomínaná hudba a myslím, že tým si ešte viac tú pleť vyčistíte.
Ja som neskutočne s ním spokojná. Musím uznať, že pleť sa mi zlepšila, teda ja to tak vidím pri odbornejšom prieskume v zrkadle, je aj taká jemnejšia a zdravšia. Ak máte suchú, či normálnu pleť a robia vám problém "puberťácke vyrážky" tak skúste siahnuť práve po tomto pílingu. 
Môžte si ho objednať na tejto stránke bionatural - píling :)
A taktiež sa môžte tešiť na recenzie dalších BIO produktov, niektoré sú zo stránky bionatural.sk/ , tak ich určite chodte omrknúť, určite vám niečo padne do oka :)


Zaujala vás dnešná recenzia? Aký píling používate vy? :)


Share:

2 comments

  1. To vypadá dobře :) to musí hezky vonět. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nechceš mi ho požičať ???? :P :D sedím za tebou v lavici (teda nie za tebou ale vedľa tej čo sedí za tebou) :D ale nie srandujem :S vypadá fakt dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.