Prírastky - kozmetika/kaktusy/dekorácie


Aký formát článkov/videí patrí medzi vaše oblúbené?

Za mňa to budú určite typické nákupy/hauly, ktoré viem kukať stále, hlavne u svojich oblúbených blogeriek či vlogeriek.
No a následne prepadnem do hlbokej depresie z toho, že si nemôžem dovoliť tak vela vecí alebo také drahé kúsky alebo tu ani nie sú také obchody. Just girly things. Viem, že ma chápete.

Na mojom blogu sa teda nákupy už tak často neobjavujú, niekedy sa možno objavovali, hlavne videá, ale aj tá éra je už minulosť. 
Dneska som chcela postnúť jeden kecací článok o niečom, nad čím stále premýšlam a čo si uvedomujem, lenže v noci som moje myšlienky jednoducho nedokázala dať do viet, lebo mi všetko vyznelo až príliš fádne a nie tak, že by z toho vyžarovala nejaká sila, alebo aspoň pokus zmeniť vaše myslenie na istú vec. Bol by to kratučký post, lebo také tu budem vydávať častejšie. 
Páčia sa mi moje myšlienky a ja mám neskutočnú chuť sa o ne podeliť práve s vami dúfajúc, že niekoho vôbec zaujmú a že si z nich niečo zoberie. Super by bolo, keby sa to trošku rozprúdilo v sekcii komentárov, ale nemôže všetko vychádzať že :)

Kedže dneska som sa potešila istými vecami, a pripojím tu aj niečo od mami, tak som sa rozhodla podeliť sa o ne s vami, aby som to tu trošku oživila.

Na prvej fotke si môžte všimnúť mojich nových troch mušketierov, ktoré som dostala od maminy (za čo jej dakujem) , prídu mi také nezvyčajné tvarom a jednoducho ich žeriem. Milujem to, ako sa mi vynímajú niekde na poličke alebo parapete.


Moc sa ospravedlňujem, že je fotka obrátená, lenže ja nechápem vôbec prečo, kedže ju mám uloženú v notebooku a tam je normálna. Tu mi to vždy nejak divne prehodí, tak to berte ako cvik na krk ;)
Kúpila som si takýto zaujímavý pohár, ktorý je dookola omielaný každou dievčinkou, avšak mňa tiež zaujal lebo vypadá krásne, tak som siahla po tejto fialovej verzii a plánujem si kúpiť ešte dalšie.

No a ešte mi zrak padol na dekoratívne štipce, už presne viem, čo s nimi urobím (pravdepodobne si to domyslíte aj vy), tak určite na mojom instragrame (sleduj pre velaaa fotiek :)) pridám fotku s hotovou výzdobou.


A čo sa týka kozmetiky, mám tu 4 chutné produkty určené na starostlivosť a každý z nich som súrne potrebovala. 
Už som spotrebovala posledný scrub na tvár, ktorý som doma mala a tak som sa snažila rýchlo nejaký vybrať, najprv som chcela od značky Neutrogena ale potom som sa priklonila k scrubu značky Nivea. Tak uvidím, ako zapôsobí a čakajte recenziu :)
Kokosový olej je obrovský zázrak na pleť, telo, vlasy, jedlo a podobne, tak som si zaobstarala aj ten, a som zvedavá ako zapôsobí, kedže ho všetci tak velmi oslavujú. Och, akurát som ho ovoňala a vonia úplne ako kokosové koláčiky, ktoré pečieme na Vianoce.
Olivový olej som si kúpila hlavne kvôli ušiam.
No a ako poslednú vec tu mám asi najznámejší krém na ruky a telo, značka Nivea, ktorý pôsobí úžasne a vie robiť zázraky.


čím ste sa potešili vy v poslednej dobe? :) 
Prajem vám pekný večer, ešte deň a je tu vííííkend.

Bibiána

Share:

7 comments

  1. Kaktusy jsou super. Ja jsem si predevcirem koupila sadu samozavlazovacich kvetinacu na bylinky takze buudu zahradnicit (na balkone :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super! Bylinky som tiež pestovala:)

      Odstrániť
  2. Kokosový olej je skvělej:) na ten scrub od nivey koukám už dlouho, těším se na recenzi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Chcela by som sa opýtať,kde si kúpila ten pohár ,pretože ja som už prešla mnoho obchodov a nikde som ho zatiaľ nevidela..ak si to ešte pamätáš budem rada za odpoved..inak tie kaktusy sa mi páčia a slúžia ako dobrá dekorácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás v meste je jeden obchod, ale nemá názov a predáva všelijaké ozdoby, poháre, sviečky a podobne.. takže prepáč, že ti nebudem môcť pomôcť. Ale skús mrknúť Pepco, Kik a podobne, možno to tam nájdeš :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.