Viem, že som doma.


Každý z nás má miesto/miestá, kde sa cíti najlepšie. Miesto, kde sa cíti ako doma. Miesto, kde sa chodí vyvetrať, možno upokojiť, miesto, kde sa preňho občas zastaví čas.




To moje sú jednoducho hory. Prechádzky pre mňa predstavujú istú očistu, pokoj. Je to úžasný pocit, stratiť sa v lese. Nechať sa viesť lesnými chodníkmi a zanechať za sebou všetko. Ludí, starosti, problémy, povinnosti... 
Zrazu mi slnko pohladí tvár, kútiky úst sa mimovolne zdvihnú hore a v duši sa vám usadí čistý pokoj.


Sú to také chvílky, ktoré si ukradnem len a len pre seba. A tie mi nikto nezoberie. V ruke fotoaparát, po boku pes, v očiach odlesk zapadajúceho slnka. 
žiadny mobil, žiadne spojenie. To všetko je preč, nie je to podstatné.


Už 5 rokov je podvečerná prechádzka mojim rituálom a zatial sa nič nezmenilo. Stále tá istá túžba vytratiť sa do lesa, navždy uviaznutá vo mne.


Stále tá istá túžba vidieť zapadať slnko. Akoby to bolo naposledy. Aké by to bolo, keby tu nebol už žiadny východ slnka? A keby nastala už iba tma?
Rituál, ktorý sa donekonečna opakuje celé stáročia. A predsa každý deň prebehne inak. Každý deň vyzerá inak.
To ticho, ktoré ma obklopí, vták preletí nad hlavou, vietor pohladí po vlasoch.
Viem, že som doma.



Máte aj vy nejaké svoje oblúbené miesto, kde zvyknete chodievať? Kludne sa rozpíšte. ♥

Bibiána

Share:

2 comments

  1. doma som keď vidím B E G O R :DDDDDDDDDDD Ale... krásny článok :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. parádny článok :D ja som doma keď som s rodinou a s najšialenejšou skupinou kuričiek na svete :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.