Ako sa po roku všetko mení


Ako sa po roku všetko mení, si vždy uvedomím pri pozeraní starých fotiek, videí či dokonca článkov na blogu. 

Akurát dneska som sa v nich trošku prehrabovala, asi som sa chcela naladiť do nejakej nostalgickej noty či čo (niežeby som v nej nebola 24/7), a tak ma to trošku udrelo na citlivé miesto.
Jednoducho si to nejak neuvedomujete - to čo sa okolo nás neustále mení, občas máme pocit, že všetko je stále také isté, že sa veci nemenia, ludia sa nemenia, miesta sa nemenia.
A potom príde nejaký sek, a my sa obzrieme dozadu a vidíme, čo všetko sme tam nechali, akú cestu sme prešli a čo je teraz z nás.

Rok je občas dlhá a občas krátka doba. No všetky tie zmeny, ktoré počas neho prebehnú majú na nás velký dopad.
Páči sa mi, ako počas jedného roka postupne prechádzam rôznymi fázami, ktoré ma menia, ale efekt vidím postupne nie naraz. Páči sa mi to sledovať aj na iných ludí, no pokial' to speje k niečomu dobrému.
Občas si uvedomím, že tento zážitok nemal zrovna najlepší efekt na mňa a podobne.

Ako som vyššie spomínala, aj vdaka mojím článkom si všímam ako som sa menila, hlavne vdaka kecacím článkom, ktoré si obzvlášť rada čítam. 
Je zaujímavé znova cítiť to, čo som cítila pri ich písaní, spomenúť si na niečo, na čo som už zabudla. 
Je tiež zaujímavé vidieť, ako som sa formovala, teda niežeby tento proces stále nepokračoval, ved' každý človek sa neustále formuje, všeličo objavuje, o všeličo prichádza a všeličo nadobúda.
život je v tomto tak....úžasný. Nie sme rovnakí, lebo každým dňom sa meníme. Už večer, ked' si laháme do postele sme o trošku iní, než akými sme boli ráno.
Drobné udalosti, ktoré sa v ten deň udejú nás posunú o krôčik dalej. Je to taký neustály proces.

A ja som zvedavá, čo si pomyslím a pocítim, ked' sa takto o rok znova obzriem späť, možno zakopnem o tento článok a usmejem sa, pretože si budem pamätať, aké sny, nádeje teraz v sebe nosím, a či sa vôbec splnili.

Máte aj vy "tendenciu" obzerať sa späť?


Bibiána ♥

Share:

1 comments

  1. Práve dnes som si aj ja pozerala všetky fotky na foťáku a popravde, bola som dosť prekvapená. Všetky moje fotky zachytávajú šťastné chvíle, úsmevy, smiech alebo výlety, na ktoré som už skoro aj zabudla. Mala by som si uvedomovať, že môj život je vlastne jedno veľké slniečko a nie to, za čo som ho považovala. :)
    Nostalgia je divná!

    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.