april playlist





čo počúvam

Wild Nothing Life of Pause (Full Album ) 2016
Harry Styles - Sign of the Times (Live on The Graham Norton Show)
Oasis - I'm Outta Time
Oasis - Champagne Supernova
Milky Chance - Flashed Junk Mind
PARA: Linda
The Neighbourhood - Sweater weather
Arctic Monkeys - No. 1 Party Anthem
Arctic Monkeys - Acoustic 15 (Full Album)
Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
Linkin Park - What I've done
Best of Joy Division - Joy Division
Chet Faker - No Diggity


Bibiána



Tags:

Share:

4 comments

  1. Poznám aspoň Linkin Park a Paru no :-D Asi som hudobne nevzdelaný lebo mi všetky tie mená niečo hovoria, ale nepočul som od nich absolútne nič. Mimochodom taký malý postreh- Možno to je tak naschvál, ale mne osobne by sa páčilo ak by sa prehrávač hudby nepúšťal sám, ale zapínal si ho návštevník :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam som ťa aspoň trochu inšpirovala k nejakej novej hudbe a niečo sa ti možno zapáči :D :) a tá hudba je naschvál tak a rozumiem, že nie každému sa páči, keď začne hneď hrať, ale zatiaľ to mám nastavené tak :))

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.