Malé vel'ké potešenie


Facebook a vlastne celý internet je zahltený rôznymi stránkami, príspevkami, ktoré poukazujú na nejaké myšlienky, hlášky, citáty či už z vlastnej hlavy alebo prebraté od nejakých známych osobností.
Občas sa na niektorých fakt zasmejem, obzvlášť ked' sú bez hlavy a päty, bez nejakej pointy a podobne. Preto je ťažké nájsť stránku, ktorá by mala výnimočné citáty.
Práve takú som sme našla už pred niekoľkými mesiacmi a aspoň polovici z vás bude známa. 
Popularita stránky "Som Idealista" rastie každým dňom a niet sa čomu čudovať. Tie citáty... je to podla mňa niečo úžasné.

Viete, ja mám niekedy problém, že neviem do slov, viet vyjadriť to, čo cítim, čo si myslím, čo prežívam, no vždy, ked' vidím pridaný nový citát, akoby som sa našla. A čo je najviacsuper, citáty sú jednoduché. To je skvost, ked' niekto vie hlbokú myšlienku skĺbiť do krátkej vety.
Takisto, ak ma vďaka blogu, instagramu (click) trošku poznáte, viete, aká závislá som na myšlienkach, myslím, že o tom tu písať už netreba.

Nedávno vyšla aj kniha s citátmi, a ja som si povedala, že si musím jednu objednať a rovno objednať aj jednu kamarátke, ktorá je na tom podobne ako ja.
Veľmi ma potešilo ked' mi včera prišla domov a je to úžasný pocit, držať v ruke takú knihu. Podla niektorých sa to ani neoplatí, ked' je tam že vraj zopár strán, ale ja si myslím, že táto mini investícia ma nikdy neomrzí. 
Viem, že vždy táto kniha bude poruke, v dobrých zlých chvíľach, pripravená dať mi nejakú múdrosť, potešiť moju dušu.

Len tak vám tu hodím moje najobľúbenejšie citáty:







Nádhera, no nie? :-)
Ked' vám jedna knižočka zlepší celý deň.

Prajem vám pekný večer♥

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.