Oblečenie pre chalanov?


Zjavne som dospela do štádia s názvom "vôbec mi nevadí nosiť oblečenie pre chalanov".

To mi tak napadlo pri krátkom pohľade na môj šatník + pri pozeraní rôzneho oblečenia na bazáre. Vždy si nechám dve kritéria - nech je to pre ženy aj pre mužov. A tak hľadám a nájdem všeličo pekné a koľkokrát je to označené ako "pre pánov".
Ak je to fakt že pekné, putuje to do košíka a onedlho je to moje. Moja mama sa z toho smeje, že sa zachvílu zmením na chalana.
Ale môžem ja zato, že pre nich vyrábajú také krásne a pohodlné veci?
O tom svedčí aj moja úchylka kradnúť bratovi jeho mikiny, hlavne jednu obrovskú čiernu značky Puma. To je ako sen, ked' sa do nej zahalíte. Hlavne v zime, ked' idem večer von.
P.S. Nehovorte to môjmu bratovi O:) 

Ináč si všímam, že chalani majú krajšie tenisky. Ale zatiaľ som sa nedostala do takého levela, aby som aj tie kradla bratovi, vlastne by som do jednej vložila dve moje chodidlá. 
Tričko na úvodnej fotke je tiež chalanská košeľa, a ja ked' som ju videla, tak som vedela, že ju jednoducho musím mať. To je proste ten pocit, ked' si myslíte, že bez TOHO jedného kúska oblečenia je váš šatník o ničom. 

No a tak som cvakla ešte moje dva obľúbené kúsky.




Väčšinou si kupujem chalanské svetre, mikiny, kraťase.. čím väčšie a mäkšie, tým lepšie. To mi pripomína, že s mojimi babami sa vždy zastavíme v chalanskom oddelené v New Yorkeri a kúpime si rovnaké tričká. A neustále ich nosíme. Ako trojičky. 
Ach, povedzme mi, kedy zo mňa vyrastie dáma. ;D 

No ale ja tuším, že nás tu je viac takých! Tak sa priznajte a určite hod'te do komentošu, čo chalanské radi nosíte. A prečo to radi nosíte. (A nech to nie sú slipy či trenky):D


Prajem vám peknýýý Veľkonočný pondelok, dúfam, že ste dostali poriadnu nádielku vodu.

Bibiána ♥


Share:

7 comments

  1. Ja to beriem úplne normálne :D tiež kradnem mikiny bratovi, pretože sú úplne super oversize 👌A taktiež nakupujem aj tričká v panskom oddelení, pretože keď si v damskom hľadám napríklad veľkosť L tak to neni taká prestíže veľkosť aku chcem 😁

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam vlasy ostrihane na chalana takže pánske veci na verejnosti nepripadajú do úvahy 😢

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Babenky, keby ste mali vyberať v pánskom oddelení s topánkami, až také nadšené by ste neboli, verte mi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím ich tenisky, a tie sú vážne mega:)

      Odstrániť
  4. osobne chalanské oblečenie ľubim :D frajerovi stále beriem veci alebo si kupime trička a potom si ich striedame :D no a s mojim 1,6m to na mne všetko vyzerá ako šaty ale vôbec mi to neprekáža haha :D
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! Ja osobne chalanské veci milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.