Rýchlo do sprchy / píling a sprcháč


čauko kakauko :) pôvodne som mala pre vás pripravený článok o mojich obľúbencoch za tento mesiac, ale nechápem, prečo mi v článku pridané fotky prevráti naopak, tak som musela nafotiť nové a tak mi napadlo, že vám poviem iba o dvoch produktoch, ktoré si získali moje srdce.

Ako prvý tu mám daily wash scrub od značky Nivea. Ten som si kúpila z nutnosti, lebo sa mi minuli všetky predchádzajúce, no a neľutujem. Vyberala som spomedzi dvoch ale po prečítaní vecí, ktoré by mal splniť som uznala, že potrebujem práve niečo takéto. 
Celkovo som šťastná, lebo značka Nivea mi neskutočne sadla a nebránim sa tomu, pokial' postupne ňou budem nahradzovať všetky produkty iných značiek, ktoré vlastním (teda, okrem biokozmetiky, tá mi určite zostane). Máte aj vy nejakú značku kozmetiky, ktorá vám že fakt riadne sadla? :)

Základné informácie o dennom pílingu
  • antibakteriálne zloženie s výťažkami z magnólie a perličkami s kyselinou mliečnou
  • hĺbkovo čistí a uvoľňuje upchaté póry
  • pomáha predchádzať vzniku pupienkov a čiernych bodiek
  • drobné zrniečka odstraňujú z pleti odumreté bunky a vyhladzujú jej povrch
  • neupcháva póry
  • dermatologicky testovaný
Môj názor

Ako som spomenula vyššie, tento píling sa nestal mojim miláčikom pre nič za nič. Začnem takými random plusmi ako napríklad obal, ktorý je typicky modrý, veľmi pekný podla mňa, vôňa je úžasná! Jemná, príjemná, čistá. Aplikovanie sa mi veľmi páči, mám rada, ked' nemusím nič šrobovať a stačí to zospodu otvoriť, stlačiť a aplikovať na tvár jemnými krúživými pohybmi. Následne pocítite na tvári okrem gélovej konzistencie malé mini perličky. Uznávam, že tie môžu byť trošku problematické pri umytí, lebo sa vám môže stať, že zistíte, že ste na niektoré zabudli. No ja si čistím pleť v sprche, takže tieto problémy nehrozia. 
Pleť som mala pekne vyčistenú, dokonca mi zmizlo zopár pupienkov a celkovo som mala taký sviežejší pocit. Nevravím, že je tento píling neviem aký zázrak, ale podla mňa sa oplatí kúpiť si ho. 
No stále si myslím, že asi najlepší píling aký som mala, bol tento pleťový píling - BIOKOZMETIKA.




A k druhej vecičke vám toho veľa asi nepoviem... Dostala som ju na meniny a je to asi najkrásnejší darček na svete. ( :D) Pretože! Ono to tak nádherne vonia, že si to neviete predstaviť. Sladká vanilka a maliny. Och. Rozvonia sa to po celej kúpeľni, pokožku si budete asi stále "oňuchávať". O tejto značke som nikdy nepočula, tak som mrkla na internet, je to značka z Anglicka, a ponúka produkty vyrobené z prírodných extraktov a navyše, sú vegánske. :)
Skúste mrknúť drogérky a niekde tento sprcháč nájdete... musíte! Musíte objaviť tú vôňu.


Zaujal vás dnešný článok? Máte aj vy nejakého top obľúbenca? :))

Bibiána

Share:

2 comments

  1. Peeling určite vyskúšam:) a tento konkrétny sprcháč zbožňujem aj ja, zamilovala som sa do neho na prvé použitie♥:D Taak veľa šťastia s blogom a ak by si mala čas tu je link na môj blog:) https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.