Šampón - Neem sunita passi / Biokozmetika


Ako si užívate krásnu slnečnú nedelu? :) 


Pre mňa je písanie článkov jednou z foriem oddychu, tak som sa rozhodla napísať jednu krátku sviežu recenziu na dal'ší bio produkt. No a potom pravdepodobne vybehnem niekde na dvor alebo na terasu chytiť trošku vitamína "S" spolu s kávou a dobrou knihou... Ale predtým sa pravdaže ešte musím povenovať školským záležitostiam, kedže ústna maturita klope na dvere a moje vedomosti utekajú iným smerom. 

Predtým ako sa povenujem opisu tohto šamponu, pustite si tento album SUBMARINE, som na ňom závislá odvčera, neustále mi tu hrá a najviac sa mi páči aký je kl'udný, pomalý, ako stvorený na nedel'nú pohodičku :-) Taktiež ako ste si všimli, každý mesiac sa teraz snažím pridávať playlisty mojich oblúbených piesní, a aj ked' podla šťatistík viem, že nepatrí medzi najčítanejšie, dúfam, že sa tu objaví hrstka ludí, ktorí sa dajú radi išnpirovať novými pesničkami! :)
A bez dalšieho obkecávania hor sa na člááááánok.

---------

V predminulom článku som sa venovala pleťovému pílingu, dneska prišiel na rad šampon zo stránky BIONATURAL (CLICK)



Pochádza od značky Neem sunita passi, oficiálny popis hovorí, že je to jemný upokojujúci prírodný šampon, obsahuje nimbový olej, ktorý je známy pre svoje antibakteriálne účinky, je určený pre všetky typy vlasov na každodenné použitie. Vlasy má čistiť od nečistôt, zanechať sviežu a zdravú pokožku a vrátiť jej rovnováhu.
Taktiež je určený pre vlasy, ktoré sa často mastnia a majú lupiny.


No takže, myslím, že rozhodnutie začať používať biokozmetiku lutovať nebude asi nikto. Ja som s týmto šamponom spokojná, lebo v podstate slnil to, čo mal. Nie je to nejaký obrovský zázrak, ale lupiny sa mi momentálne vo vlasoch neobjavujú, vlasy sú velmi jemné, vyživené, nádherne voňajú - sladký pomaranč, cédrové drevo a harmanček, velmi príjemný kombinácia, lahko sa mi dali rozčesať , šampon velmi nepení, lebo určite ste počuli, že čím viac peny, tým viac chémii. 
Taktiež mi vyhovuje aj pumpička, ktorú má, a aj malé množstvo, ktoré stačí na vlasy.

Pokial' by vás zaujal, tak ho určite mrknite priamo TU (click) :-)


Uvidíme sa pri dal'šom článku, prajem vám krásnu nedel'u! :)

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Zaujímavá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná recenze :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na bio kozmetiku nedám dopustiť :) Krásne napísaná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.