Urobilo mi radosť ×1


Máme tu dalšiu upršanú sobotu. Už by celkom bodlo krásne teplé počasie, čo? Zjavne si budeme musieť počkať, no je sranda, že za niekolko dní tu máme mesiac máj, a u nás ešte sneží. Hlavne ked' som sa zobudila v stredu, pozriem do okna a tam jednoducho chumelica, sneh a chlad, tak som rozmýšlala, či som sa teleportovala naspäť do decembra. :-)

Ked' som premýšlala včera, aký článok napísať, tak som jemne spanikárila, lebo mi nič normálne neprichádzalo na um. A potom, zrazu v noci, ked' som najkreatívnejšia, mi to napadlo. 
V poslednej dobe je tu zopár vecí, ktoré mi urobili radosť, či už svojou jednoduchosťou alebo tým, aké pocity vo mne vyvolali... a tak ma zahrialo pri srdci, že opäť sú to maličkosti, ktoré urobia deň krajším. Teda, ak ste pravidelným čitatelom tohto blogu, musíte vedieť, že maličkosti sú pre mňa dôležité.     

Mrknite aj tieto články : Drobnosti, ktoré potešia ......Veci, ktoré mi v poslednej dobe urobili radosť .... A way to spend day by yourself


Začnem asi celkom netradičnou prvou vecou. 
Sprcha.
áno. Vážne to myslím. Urobila mi radosť, pretože v poslednej dobe, kedže boli prázdniny, tak som mala takú rutinu, že som sa sprchovala ráno (lebo ja sa vždy večer) a proste, neviem prečo, ale dalo mi to energiu do dňa. Tých 15-20 minút, ktoré som si vyhradila pre seba, starostlivosť o telo, pleť a vlasy, ma nakopli a ja som sa cítila celý deň sviežo a príjemne. Bola to taká ukradnutá chvílka pre seba. A taktiež som testovala aj kopu produktov, tak ich tu budem neskôr dávať na blog :-) No a skoro som zabudla, od kamarátky som dostala na meniny nádherný vegánsky sprchový gél s vôňou sladkých malín... To by ste neverili akú úžasnú má vôňu, ktorá sa rozšíri po celej kúpel'ni. Ach, tak rada by som vám ju dala kažému čuchnúť! ;) Ináč, mám aj jednu tú bombu do kúpela, len ked' sa neviem odhodlať sa okúpať, sprcha je proste sprcha. 







Výlet s rodinou.
Myslím, že tu nemusím nič vysvetlovať. Rada trávim čas s rodinou, či už ideme niekam na prechádzku, alebo spolu raz za čas raňajkujeme (ako dnešné ráno), alebo ideme opekať. Všetko má svoje čaro.
Nedávno sme sa vybrali na cestu okolo priehrady, zastavili sme sa pri tomto kostolíku. Síce sme prešli asi každým možným počasím, cesta trvala asi 3 hodiny no bola to nádhera. Hlavne ked' snežilo, tak akoby spomalene, pomedzi tie stromy, ten výhlad, na ktorý sme sa pozerali, ten pocit, že sme v tom všetci spolu, tá chvíla, ktorú sme spolu strávili. O pár rokov budú z toho príjemné spomienky, ktoré si chcem jednoznačne zachovať. 









Hudba je pre mňa nesmierne dôležitá. V poslednej dobe som sa snažila hladať nejaké nové skupiny, či albumy skupín, ktoré som ešte nikdy nepočula alebo objavovať úplne iné štýly. Nikdy ma to neomrzí, je to taká nekonečne príjemná cesta plná objavovania nového. Minulú noc som si asi do druhej upratovala izbu (teda skôr nachádzala veci o ktorých som netušila, že existujú) a popritom mi v pozadí hral napríklad tento album, ale taktiež aj iné moje oblúbené, ktoré sa objavia v playliste na konci mesiaca - na ktorý sa velmi velmi teším! :)

Pokec s kamarátkami pri kapučíne a dobrom koláčiku
čo viac dodať, to sú tiež chvíle, ktoré si ukradneme pre seba a ja si ich velmi cením, lebo čím sú rozhovory úprimnejšie, tým si tieto chvíle vzácnejšie...
A taktiež som si dala predszavzatie, že si nebudem stále davať dva koláče dookola ale budem sa snažiť skúšať nové! No zatial to celkom ide ;) 
Táto kaviareň, či ako ju nazvať, má asi tie najlepšie koláče na svete.








A nebojte sa, toto nie je žiadna reklama 9gag-u, ale jednoducho som si ich vtipné príspevky tak strašne zamilovala, že občas tam strávim aj hodinu a zadúšam sa smiechom, ktorý ja tak milujem. Internet je pre toto úžasný, že človek tu dokáže nájsť ludí, ktorí sú na rovnakej rovine humoru a potom... nuž potom sa stáva závislý od ich vtipov....



A čo vám urobilo v poslednej dobe radosť a prečoooo?:)

Prajem vám krásnu sobotu

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Aww toto je milené :)) mne v poslednej dobe urobilo radosť pozerať film s priateľom a jesť pizzu :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niekde som čítal/počul, že sprcha má na človeka psychologický účinok na človeka - cíti sa po nej atraktívnejší a všeobecne sviežejší, čiže to môže byť dôvod :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, čítala som to nedávno na nejakej stránke :))

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.