O čo ide?


Už 24 dní žiadny nový článok???


No veru, toľkokrát som sa ho chystala napísať, vždy som si sadla za notebookom a polhodinku som kukala do prázdna.
Po čase som to už radšej nechala tak a premýšľala som, čo sa stalo, že mám zrazu také výpadky, hah.
Aj dnešný článok je taký kecací, kde iba spomeniem zopár vecí čo a ako bude...

Kedže tento týždeň je môj akademický, tak sa ho snažím venovať viac-menej iba škole (s pocitom, že musím stihnúť všetko zameškané :D) a všetky ostatné veci bokom, takže žiadny nový článok nebude. 
Lenže ma napadla nebezpečná myšlienka skončiť z blogovaním. Jasné, že to bolo v slabej chvíľke, ale taká možnosť je tu stále.
Niežeby ma blogovanie nebavilo, len sa mi nepáči, akými smermi neustále blúdim, na čo sa zameriavam, možno aj som aj trošku občas sklamaná z vašej odozvy, taktiež som nespokojná s kopou iných vecí, ale tie vám tu nemám potrebu vypisovať.

No len počkám, kým prehrmia maturity a pustím sa do zmien na blogu a zapracujem na tom, o čom chcem skutočne písať. Ved' vy aj možno viete k tomu ma to najviac ťahá:) Chcem, aby vám tento blog dal viac, ako len nejaké obyčajné kecy, ktoré človek vypustí z hlavy hned' potom, ako článok zatvorí. 
A verím, že sa potom stane z nás taká... hmmm, menšia maličká aktívna komunita, ktorá bude obľubovať podobné veci a bude mať podobné záľuby.
čo na to hovoríte?

Tak vám prajem pekný deň, ozvem sa, a hor sa do učenia:)


Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.