Leto, môžeš prísť


Tieto krásne dni, plné slnka a pohody zbožňujem. Obzvlášť, ked' mám leto predlžené o nejaký ten mesiac. 
Milujem rána, ked' sa nikam neponáhlam, ked' sa môžem zahlbiť do knihy a vychutnať si mlieko s grankom a sadnúť niekam na dvor. Mám pocit, že pre takéto momenty úplne žijem.

Dúfam, že počasie nás nesklame cez leto, aj ked' oficiálne je ešte jar, tak ja už toto celé beriem ako leto, ako prázdniny.
Dneska som si prichystala taký "lajtkový" článok, kde chcem spomenúť zopár vecí, ktoré mi k tomuto obdobiu neodmyslitelne patria, alebo aj také, ktoré som si oblúbila za najnajnajposlednejšiu dobu. :-)

Ináč, predtým, ako začnete čítať článok, pustite si tento skvelý album, ktorý som objavila dneska ráno!
RICEWINE - FLOOD
Nemôžem ho prestať počúvať, úplne ma upokojil, hah.



Začnem knihou, a k tej sa netreba vyjadrovať, počas leta asi najviac čítam, vdaka času a aj faktu, že môžem čítať vonku. V zime to vonku nie je až tak príjemné Momenátlne čítam knihu od Jane Austen, a páči sa mi štýl akým píše a hlavne taký "jemný" romantický vzťah. žiadny sex na tretej strane, ako v dnešných knihách, :D 

Parfémy Chloe (4 druhy) som od maminy dostala za maturitu, a najviac som si oblúbila "Love story", má nádhernú nádhernú vôňu, ako stvorenú na leto, lahučká a kvetinková, to je to, čo potrebuje každá žena.

Ach, ani neviete, ako sa rozplývam pri antistresovom sprcháči od značky Dermacol s vôňou hrozna a litmetky. Prvýkrát som si ho kúpila do Chorvátska, ked' sme išli s triedou a preto mi vždy bude pripomínať sprchovania, po kúpaní sa v mori. Viete, to je presne taká tá vôňa, ktorá vás hodí hned' to minulosti. Táto mi to robí neustále, ale je úžasná, celá kúpeľňa je zaplavená sviežou vôňou a pokožka mi potom krásne vonia, ako po jednom z mála sprcháčov. Zas som v Chorvátsku, ach.

Nedávno som konečne ochutnala Red Bull Tropical Edition a zostala som mierne na tom závislá, že si to musím stále kupovať... a kupovať... a piť. Dokonca sa mi normálne zdá, že ma trošku nakopol, ked' som bola v stave, že chcem spať. A to sa mi fakt nestáva, na mňa nepôsobí ani najsilnejšia káva mám pocit.

Okulia sú must have, tu niet o čom. Ja som už 2 roky zamilovaná do týchto krásnych slnečných okuliarov z GATE. Super vec je, že mi slúžia aj ako "čelenka", lebo niektoré sa mi zošmykujú z hlavy. 

No a posledný miláčik, je tu tento zaujímavý tuhý dezodorant. Môžte ho zohanť tu KLIK KLIK KLIK
Má úplne nádherné balenie, to sa teda podarilo, a okrem toho ma zaujal jeho názor - Ranná rosa. No nie je to milé? 
Vôňa je kvetinovo-citrusová, je taká, že vás hned' nakopne do nového dňa.
Patrí do BIOkozmetiky, pokožku nevysúša a nedráždi, neobsahuje sodu bikarbonu, reguluje potenie, a ako hovorí aj oficiálny popis, tak tento dezodorant nebráni telu zbavovať sa škodlivých a odpadových látok.
Je vyrobený na Slovensku a musím uznať, že sa výrobcom podaril :-) Klik, ak chcete zistiť viac o biokozmetike a produktoch, ktoré stránka ponúka.






No a pokial' niekam idem, tak najlepšie je všetko nahádzať do batohu, kde sa všetko zmestí a človek nemá problémy. Tohto krásavca mám z GATE, a som s ním nadmieru spokojná, tam proste môžte dať milion vecí a všetko zmestí. A vypadá úžasne, no nie? :))


Máte aj vy nejaké  jarné/letné must have produkty/veci ? :)

Prajem vám krásny deň


Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.