Všetko okolo teba, čo vidíš aj nevidíš


Celkom krásna nedela sa pred nami črtá, čo poviete? :-)

Slniečko svieti, všade vládne sviatočný pokoj a ja si môžem vychutnávať knihu. (To spomínam asi v každom článku, ja som tuším fakt závislá)
Momentálne čítam knihu My Antonia od spisovatelky Willa Carther. Neviem prečo, ale z názvu knihy som mala také predsudky, že to bude niečo nudné, možno i posadené daleko do minulosti a opak bol pravdou, anglina je velmi lahká, a príbeh je taký svieži, že ma to baví neustále čítať. Dokonca ju aj na nete zoženiete, takže si ju stačí stiahnuť do telefonu a máte ju všade so sebou. A dokoncaaaaa sa tam spomína aj český jazyk.
To som sa len tak pomimo vyjadrila a teraz prejdem k hlavnej podstate dnešného článku.

Nápad prišiel úplne nečakane v noci, a ja som si to musela hned' zapísať, lebo neviem či sa vám stáva, že máte úplne najlepšie nápady sveta v noci, a hovoríte si, že ráno ich určite nezabudnete, no všetci viem ako to chodí. :-)

Uvažovala som nad mojimi dňami. Nad dňami ostatných ludí. Uvažovala som nad tým, čo mi v ten deň urobilo radosť, alebo čo nezvyčajné sa mi stalo. Tak som si rekapitulovala celý týždeň, a zistila som, že vždy som vybrala udalosti, ktoré by boli pre niekoho úplne obyčajné, no pre mňa mali obrovský význam. Potom som sa pýtala druhých ludí, aby mi povedali, čo ich potešilo v ten deň, a odpovede boli rôzne a mne sa z nich každa nesutočne páčila.
Strašne rada premýšlam nad odpovedami iných, prečo si práve tú vec vybrali, čo ich k tomu tiahlo a čo ich s danou vecou/udalosťou (to je jedno) spája.

Preto ma napadlo, že za jeden týždeň si každý deň napíšem niekde, čo sa v ten deň stalo, v jednej, dvoch vetách. Ale vždy to musí byť niečo, čo vo mne vyvolalo nejaké pocity, alebo čo sa mi zdalo zvláštne, dúfam, že mi rozumiete. 
Napríklad ja som sa v piatok pozdravila s jednou babičkou, a tá sa na mňa úplne pekne usmiala.
Alebo som šla na prechádzku so psom, stretla som rodinku, a deti si chceli pohladkať môjho psa.

Nabudúcu nedelu pridám nový článok, kde vypíšem za každý deň tú jednu vec, čo sa stala a mnou pohla. :-) Príde mi, že tak si viac uvedomujem maličkosti, ktoré sa okolo mňa dejú a viac si ich vážim.

Lenže rada by som do toho zapojila i vás :) Viem, že aktivita na tomto blogu, hlavne týkajúca sa komentovania, nie je vysoká, no bola by som nesmierne potešená, ak by ste išli do toho so mnou, a v nedelu by ste mi do komentovej sekcie napísali váš týždenný zoznam. Moc by ma to potešilo, a velmi rada by som sa dozdvedela, čo si všímate vy. Tak vás krásne prosím :))

Uvidíme sa neskôr, počas týždňa sa vám ešte určite ozvem, tak papa a nezabudnite! :))


Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.