Všade útočia zľavy, ako som ich vychytala ja?



Zarobené peniaze sa vždy míňajú oveľa ťažšie, ako tie, ktoré nám dajú raz za čas rodičia, však? Tí čo zarábajú, brigádujú to asi pochopia. :-D
Ja sa snažím šetriť na zopár vecí, ktoré považujem za života potrebné, ale napriek tomu som si "dovolila" skočiť na babskú jazdu a ísť nakupovať.


čo som si všimla ako prvé bolo, že z každého obchodu na vás vyskočia zľavy a všade sa vás snažia lákať. No prečo nie? 
V prvom obchode sme zakotvili na dosť dlhú dobu, lebo ním bolo naše oblúbené "Reservečko". Milujem ten obchod, ale to sa zhodneme viaceré. úžasný výber, nádherné veci, no väčšinou mi aj peňaženka zaplače. No ani tento obchod nezaostal, a mal kopu dobrých zliav, čo ma potešilo veľmi. Asi tam budem musieť ešte zavítať, lebo nakoniec som odtiaľ odišla s jedným kúskom - nádhenej tmavomodrej sukni s rozparkom. Ach. Mala som nachvíľu pocit, že presne toto mi chýba v šatníku. Vlastne ako som tak pri jeho upratovaní zistila, mala osm veľmi málo elegantnejších vecí, a celkom sa to začína obracať.




















Potom sme skočili do rôznych d'aľších obchodov, ale tam ma nič nejak nezaujalo, ved' v každom obchode je to isté, všetko je na jedno kopyto a vlastne momentálne zháňam už iba nejaké sandále a mikinu, ale to sa nejak vstrebe.

No skočili sme navšíviť aj C&A, kde vždy rady zakotvíme a tam som si kúpila znovu jeden musthave kúsok.
Obyčajné čierne šaty tričkového materiálu!

Také niečo mi fakt v šatníku chýbalo. Hodíte ich na seba k nejakým teniskám, oživíte náhrdelníkom a môžte ísť... kade ľahšie. Stáli iba 7€, takže by bol hriech ich nezobrať. A materiál je fakt fakt super, najradšej by som ich mala teraz na sebe stále, hah.






























No a taktiež sme sa nevyhli kníhkupectvu Panta Rhei... Tam zaplačem asi najviac, lebo by som najradšej k obchodu nacúvala obrovské nákladné auto a zobrala si odtiaľ všetky tie úžasné knihy. 
Myslela som, že si tam nič nekúpim, len sa tak popozerám, ale hovorím, že by som chcela nejakú knihu s citátmi, alebo  jednoduchými vetami a ach..... Našla som ju. Z celehé nákupu ma potešila najúžasnejšia kniha pod slnkom. Má jedinečný obsah, ktorý akoby hovoril priamo z mojej duše... A už sa neviem dočkať, ako si ju prelistujem a zahlbim sa do nej.



čo ste si vy kúpili v poslednej dobe a máte z toho nesmiernu radosť? :)

Pekný deň vám prajem.)

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.