čo čítam


čaute mrkvičky moje, ako si užívate leto? Tieto dni nám teplo dáva celkom zabrať, ja to moc nezvládam, lebo som zimný človek, ale aspoň sa už nikto nesťažuje, že to nie je pravé leto... Máte aspoň bazén? Ak áno, napíšem vám moju adresu, pošlem poň nákladné auto a beriem si ho na dvor, bez rečí.
Ale kompenzujem si to tým, že chodievam často na plaváreň, a teda aj pomimo enormného konzumovania zmrzliny sa snažím aj niečo pre seba a svoje zdravie robiť.  v bazéne len tak sedím Okrem toho sa snažím akože ako tak cvičiť doma, ale tá zmrzlina stále láka. ale vážne aj plávam

Och, vlastne mi ani nedochádza, že je už august, použiť otrepanú vetu "ako ten čas letí" nie je na mojom blogu úplne vhodné, ale nuž, je to tak. Na jeseň ma čaká prvý ročník vysokej školy a čo očakávať? 
Ale tak, okrem týchto myšlienok si leto užívam plnými dúškami, hlavne dobrým spánkom do obeda, kričaním zo sna a robením vecí, na ktoré si nie vždy dokážem nájsť čas. Teda, nehovorím práve o čítaní, o ktorom je dnes článok, ale ved' sa rozumieme :-)
Ináč, ja viem, že moje bláboly tu už málokto číta, okrem pár pozostalých, tak mi nedávno napadlo zopár super nápadov na článok, tak ich chcem nejak zrealizovať... a možno aj pomeniť vzhľad blogu, lebo mi trošken blbne, a možno tvorbu posunúť o niečo dalej, a tak d'alej a tak d'alej.

Tak no, čítam každú sekundu kedy sa vôbec dá, asi si prišijem na telo nejaké špeciálne vrecko, kde budem nosiť knihu, hah.
A tak za posledný týždeň som prečítala dve dosť fajn knihy, o ktorých sa v krátkosti rozpíšem, čím ma hlavne  zaujali. 


žiarenie, od známeho spisovateľa Stephena Kinga, je moja druhá kniha, ktorú som od tohto autora prečítala a rozhodne nie posledná.
Ten námet. Ach. Obrovský tajomný preslávený hotel, d'aleko v horách, obklopený tajomstvami a zvláštnou energiou, akoby žil svojim životom. Jack, bývalý alkoholik, prijme prácu strážcu hotela počas zimného obdobia, kedy sa hotel zaviera a tak tam ide spolu s jeho manželkou a synom, ktorý má zvláštne schopnosti a hotel si ho chce vziať. No cesty späť nie je, pretože celú zimu riadne sneží, a tak sú absolútne odrezaní od celého sveta. No, zvládnu to? 
Táto kniha ma zaujala strašne moc. Je hrubá, ale ten dej vás tak pohltí, že čítate a čítate a zrazu sú 3 hodiny v noci... a vy sa bojíte. Hah. 
Neviem, ako to King robí, ale kniha sama o sebe nie je strašidelná, ale niečo vás jednoducho donúti báť sa. A ja sa rada bojím. hlavne ked' idem v noci po chodbe po tme a spomeniem si na všetko strašidelné čo som kedy počula a videla                              beh do postele a perina ma ochráni
Zaujímavý je aj vývin postáv a hlavne ich osobnosť a spomienky na minulosť, veci, ktoré ich formovali, to ako sa ich chodníky uberali a kam ich to až doviedlo.

No a momentálne som začítaná do Divergencie od Veronicy Roth, teda nie že by som túto sériu už predtým nečítala, no tentokrát som sa na to odhodlala po anglicky a je to taká dosť ľahká anglina podľa mňa. Okrem toho som kopu vecí, ktoré sa v nej stali, pozabúdala, tak si osviežujem pamäť, a nedávno som si znovu pozrela aj film... a nikdy som si neuvedomila, ako sa od knihy odlišuje v niektorých veciach. 
Tak dajak sa mi knihy doma nakopili, takže knižnicu vynechávam, kníhkupectvám ale bohužiaľ neodolávam...


Aké knihy ste si prečítali vy, za poslednú dobu? :-)

Ozvem sa onedlho, paa

Bibiána.

Share:

4 comments

  1. Zhruba minulý týden jsem dočetla "Jsem jsem stopoval letadlo" od S. Gálika a teď mám rozečtené Sedmilhářky. :)

    www.my-blonde-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuuu ta kniha vyzerá dosť zaujímavo! :)

      Odstrániť
  2. V poslednom čase som čítala hlavne autorku Sarah J. Maas, čiže sériu trón zo skla + poviedky a novú sériu Na dvore z tŕňov a ruží. A úplne som sa na om stala závislá :D Teraz však momentálne čítam skôr takú "klasiku"- Klub bitkárov od Chucka Palahniuka.
    Btw. môžem sa opýtať, na akú vysokú nastupuješ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaaano, ja som dočítala tretiu časť zo série Tron zo skla a som zvedavá ako to celé dopadne :D :)) A na klub bitkárov sa tiež chystám :))Idem na filozofickú fakultu :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.