Kaktusy a Nirvana


Dneska som sa odhodlala nechať sa dobrovoľne dopichať hahaha môjmu zvrátenému JA to príde vtipné, ale ak neviete, tak milujem kaktusy. 
Okej, možno tu trošku hrá aj fakt, že kaktusy sú ľahšie na pestovanie, už mi skapali 3 kaktusy a doteraz mi každý iný kvet uschol, zomrel, odišiel do neba, hovorme si tomu ako chceme. 
Faktom ale aj je, že sa mi podarilo zachrániť jedného môjho bobaka, a d'alším kaktusom sa vedie skutočne dobre, pretože som každému našla miesto, ktoré mu vyhovuje.
Bože, ako tie kaktusy milujem. Sú nenáročné, nádherné a odvd'ačia sa vám za starostlivosť. 
Sukulentom sa u mne vôbec nedarí, takže tie si radšej už ani nekupujem.

<---- Toto je spomínaný bobak, ktorý mi už zomieral, anjelikovia lietali okolo neho, avšak mne, spasiteľke, sa ho podarilo zachrániť, pekne som ho presadila, poliala, chvíľu som sa s ním pozhovárala (ináč to sa rozprávam s každou kvetinou) a vidíte ako krásne sa mi odvd'ačil. Nový výhonok. ♥

Každý kaktus, ktorý tu mám je bud' z lásky darovaný od niekoho, alebo som si ho sama kúpila v nádeji, že sa dokážem aspoň o kaktus postarať. ked' sa neviem postarať ani sama o seba
Ešte by som si rada kúpila obrovský kaktus, len momentálne naň nemám miesto v izbe, pretože na jednej poličke mi troni bonsaj, ktorý som chcela tak strašne dlho.
A taktiež poškulujem aj po mäsožravých rastlinkách, jednu dve si aspoň kúpim a dám na ne pozor. Bože, ked' budem mať vlastný dom, tak ma tie rastliny asi pohltia.

Dnes som si o nich niečo čítala, a článok mi pripomenul, že by som ich mala pohnojiť, tak som sa do toho odhodlala. Vytiahla som špeciálne hnojivo pre kaktusy, zapla som si hudbu a ponorila som sa do tejto upokojujúcej činnosti.


To je d'alšia vec, ktorú milujem. Hudba, a hlavne hudba pri každej činnosti, ktorú robím. okrem toho ked' idem na WC
Milujem, ked' si proste zapnem hudbu, a popritom napr. presadzujem kaktusy, alebo si upratujem izbu, alebo proste hocičo. rada si spievam
To je taká moja chvíľka, môj relax, a aj preto trošku nemám rada, ked' ma niekto z toho vyruší.
Dneska som si pustila môjho milovaného Cobaina, na spotify mám album skladieb od Nirvany a... ach. Viem, že dneska je IN hlavne medzi deťmi nosiť na tričkách logo Nirvany hlavne ked' počuli od tejto skupiny dve piesne všetci vieme ktoré, ale do tohto klubu rozhodne nepatrím.


Ale za moju rozhodne najobľúbenejšiu pieseň, ktorú prespievali, je Where did you sleep last night. Tú môžem počúvať aj milionkrát za sebou a jednoducho... si vzala moje srdce a rozhodne ho nevráti späť. 


Počúvate aj vy radi hudbu pri nejakej práci? A akú najčastejšie? Ja sa chystám konečne si urobiť riadne playlisty na spotify, tak určite bude aj o tom článok. 
Pri akej robote si vždy oddýchnete a je to chvíľka pre vás?  :-) 


Bibiána.

Share:

2 comments

  1. :D Kaktusy sú zrejme najnovší trend, keďže aj naša domácnosť je ich zrazu plná :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.