L'Oréal Colorista Washout farba na vlasy



Jedného krásneho podvečera po robote si kráčame s kamarátkou smerom ku nákupnému centru s úmyslom nič si nekúpiť... A preto aj vždy odídeme odtiaľ s niečím, čo sme pôvodne ani kúpiť nechceli.
Teda, akože prišlo to spontánne. "spontálne podľa mojej inej kamošky"
A tak si v DM drogérii kráčame pomedzi regále, ochkáme nad všetkým čo nemôžme mať, ked' zrazu moje oči zbystria pozornosť na zmývateľné farby na vlasy od L'Oréal.
Pozerám rôzne odtiene, a ked' si po jednom storočí už konečne nejaký vyberiem, zistím, že je vhodný na blond vlasy. 
Tak ubehne druhé storočie a ja vyhrabem odtieň TurquoiseHair.


Je to taká zelenšia farba. Zelená ako žaba
Hodím ju do košíka, a už premýšľam ako bude vyzerať na mojich vlasoch.



Tu sú všetky odtiene, jeden krajší ako druhý. Jedná sa hlavne o pastelové odtiene pre blond vlasy, ombré alebo zosvetlené vlasy.  Brunetám sa odporúča zosvetliť si vlasy. Podľa popisu by farba mala vydržať 10-15 umytí.
Táááákže.
Balenie obsahuje farbu, dva páry rukavíc a návod, ako farbu použiť. Ten je docela ízi, lenže ja som v týchto veciach celkom nepoužiteľná, tak som poprosila maminu, aby mi asistovala.



Nanášanie bolo jednoduché, proste si umyjete vlasy, rozčešete si ich, (farba by mala lepšie chytiť na mokré) no a potom už pomocou rukavíc nanášate farbu. Ja si vlasy farbím tak, že každý druhý prameň, proste tak rozhádzane, nie vždy od korienkov a tak.
Potom už len počkáte, ak chcete skôr taký pastelový odtieň, tak počkáte 20 minút, ak chcete intenzívnejší odtieň, počkáte 30 minút a potom už iba opláchnete.
PEOPLE!!!!
V živote som nezažila tak jemné vlasy, ach. Ked' som si ich zmývala a dotkla som sa ich, tak boli tak jemné, ako majú len malé deti. No úžasný pocit. To asi preto, lebo by táto farba mala obsahovať nejaký balzam, takže sa netreba báť, že by vám farba vlasy nejak zničila. 




Farba chytila tak pastelovo a to sa mi moc páči. Tuba, ktorá by mala obsahovať 80ml farby mi vydržala 2 farbenia, no nemám príliš dlhé vlasy, a nefarbím si úplne každý jeden vlások:) No ale ešte mi tam niečo ostalo, tak som rada, že ked' už to stálo 8 eur, aspoň to ešte posledný raz využijem. 

Takže, ak máte chuť na nejakú zmenu čo sa týka farby vlasov, chod'te do toho... Podľa mňa sa tieto farby oplatia, len si nezabudnite trafiť do odtieňu.

A ak máte už nejakú kúpenú a odskúšanú, tak čo na ne hovoríte? Ste spokojné? :)

Bibiána








Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.