Malinové tiramisu, ovocnú tortu a 2 latté, prosím!


Sadnút si niekde v meste v dobrej kaviarni/cukrárni a len tak kecať s kamarátkami... no, to je niečo čo mocne obľubujem.
To je taký oddych, relax rozprávať sa s niekým, kto vás chápe, s kým máte spoločné zážitky... a celý tento dojem ešte umocňuje dobrá káva s koláčom. Ach.

Tak nejak počas strednej sme zvykli s babami takto po škole sadnúť, chodievali sme do Čadce do kaviarne Miami, kde mali super koláče, lenže terz už zdraželi a mám aj pocit, že sa nejak porcie zmenšujú, našli sme si druhú cukráreň kam chodievame, a chcela som vám ju tu spomenúť a odporúčiť. nie je to žiadna spolupráca


Táto cukráreň sa volá Evellin a nachádza sa v Žiline pri Auparku. Ak ste z okolia Žiliny, alebo tam občas chodievate a ešte ste o nej nepočuli tak určite tam chod'te mrknúť. 

Ja som tam bola úplne prvýkrát so svojou učiteľkou klavíra, dovtedy som ju vždy obchádzala a nikdy sme do nej nevošli, ale tak bolo mi povedané, že tam majú skvelé koláče, tak som sa nechala zlákať a dobre tak.
Teraz ju pri návšteve ZA nikdy nevynecháme, a vždy si urobíme chvíľku na koláč.
Páči sa mi celé prostredie cukrárne, je to obrovská svetlá miestnosť s mnohými oknami, pekné dekorácie, široká ponuka a veľmi milý personál. a nádherné čisté WC :D
človek sa tam jednoducho cíti príjemne, a to je hlavné.
Ale ešte sa nám s kamarátkou musí podariť objaviť nejaká zašitá príjemná malá kaviareň, kde môžme vysedávať cez jeseň, ach.

Raz sme večer šli na autobus, už sa zotmievalo a všimli sme si jeden podnik, vyzeral zvonku taký útulný, knihy na policiach, gauče a tak, boli sme nadchnuté a hovoríme si, že tam bude super a určite tam pôjdeme ale viete čo, prvý dojem klamal... :)


V Evellin si momentálne nedávam nič iné, ako malinové tiramisu, lebo mi strašne zachutilo a nechcem ešte skúšať nové koláče :D som celá ja, niečo mi chutí, tak od toho nechcem upustiť, ale určite ho vyskúšajte, je svieže a neskutočne chutné.
Mala som tam aj normálne tiramisu a to bolo tiež úžasné. Kamarátka si dáva ovocnú tortu a tá je mega tiež. Myslím, že tam nie je koláč, ktorý by sa mi nezapáčil pri ochutnaní.
A pravdaže si vždy dáme latté, alebo ľadovú kávu, to je jedno, ale sme tiež také mini kávičkárky, ktoré radi štebotajú pri šálke.


Máte aj vy nejakú obľúbenú kaviareň/cukráreň kde si radi sadnete s kamarátkami a kecáte, alebo si čítate knihu? :) Dajte vedieť!

Bibiána.

Share:

7 comments

  1. Ahooj,super článok, ja som zo Žiliny a určite ti odporúčam Kvetiareň, ktorá je svojim spôsobom zašitá v uličkach od autobusovej stanice ku Mirage, tiež určite stoji za to čajovňa u dobrej vily, to je veľmi blizko auparku a praziaren Vertica sa myslím volá, na bulvari smerom ku auparku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikiiii za tipy, to tam určite omrkneme ;) ♥

      Odstrániť
  2. Jsem sice z Česka, ale na Slovensko jezdím pravidelně každý rok a náhodou i nedaleko Žiliny, takže tuhle cukrárnu určitě navštívím. Děkuju za tip. Jinak já s kamarádkami se scházíme většinou po večerech na nějakém drinku nebo u některé doma, kdy každá něco upečeme a potom porovnáváme. Taková víkendová dámská jízda :)
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je dosť super, že pečiete a potom porovnávate :)))

      Odstrániť
  3. super článok :) ja tiež milujem takéto stretnutia s kamoškami :) pri káve :DDD lebo káva je moj život (káva a Ria):) a túto kaviareň milujem skoro tak ako ovocnú tortu a latté :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tuto kavarieň miluješ skoro tak ako mnňa :) :DDD

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.