moja izba môj raj


V poslednej dobe sa stalo mojím obľúbeným koníčkom upratovanie izby, vyhadzovanie vecí, panikárenie, že nikdy nebude podľa mojich predstáv a následne pocit spokojnosti, že vlastne je taká, akú ju chcem mať.
Hej, to som ja.
Toto sú väčšinou moje večerné aktivity. Ináč, ak náhodou chcete upratať izbu, dom, zavolajte. ( :DD)
Viem, že u väčšiny dnešných báb, hlavne blogeriek, vlogeriek je časté, že majú krásne upravené izby, biely nábytok, všetko má svoje miesto, na milimeter... Niektoré sa mi strašne páčia, hlavne pôsobia tak čisto až pokojne na mňa... Potom človek príde do mňa a vidí chaos vo všetkom čo tu mám.
Nie, neľakajte sa, je to prekrásny chaos. 
Páči sa mi moja izba a nemyslím to povýšenecky. 
Páči sa mi, že každá vec v nej má nejaký príbeh, odkiaľ pochádza, mám k nej nejaký vzťah, má svoju dušu, rada sa tým jednoducho obklopujem, aj ked' viem, že na veci sa moc nemáme viazať, ale ved' to je jedno. 
A tak som dnes sedela a vlastne ešte stále sedím na koberci, a zas mi tu hrá pieseň od skupiny The War on Drugs - Thinking of a place a zas mám nostalgické pocity. Pozerám sa okolo seba a vidím fotku mňa a mojich dievčat zo stužkovej, kde je krásnym písmom napísané venovanie od Ad'ky, vidím 18 uschnutých ruží, ktoré som dostala od rodičov na 18-tku minulý rok, vidím nádhernú ružovú gerberu na stole, ktorú som dostala od najlepšej kamošky a vidím fotku lesa pri západe slnka v zlatom rámiku z prechádzky, ktorá sa mi vryla do srdca.
Všetko má svoj príbeh, každá vec tu rozpráva príbeh o jednom kúsku mojej duše, mám niekedy taký pocit, že keby tu niekto strávil jeden deň, možno by ma pochopil.



Tak napríklad, na 19. narodeniny som dostala od mojich zlatých kamošiek/kamošov takýto úchvatný vankúš, ktorý je ručne vyrobený, vyzdobený, no proste tróni si na mojej posteli ako kráľ a teda, že na to aj právo má.


Každý rok si dávam vytlačiť kalendár zo svojich fotiek a je to tak krásny pocit, ked' máte niečo také doma, presne viete, kde ste ktorú fotografiu urobili a aký príbeh nesie. No a takto cez prázdniny aspoň viem, ktorého je, pretože neviem ako vy, ale ja mám v tom úplny "guláš".


Potom nesmiem zabudnúť na obľúbenú časť v izbe, písací stôl, kde mám obľúbené fotografie, fázy mesiaca, rasstliny a knihy. Oh a myšku od mojej milovanej Majky.


A najnovšie som obklopená myšlienka a citátmi, lebo na tom som závislá, tak prečo ich nedať na mieto, kde ich stále uvidím? Hlavne tie moje najobľúbenejšie. Okolo mojej postele ide špagát so štipcami a vetami, ktoré pre niekoho predstavujú len slová pospájané do kopy, no pre mňa majú oveľa väčší zmysel a vždy ho aj budú mať :)



Malá školáčkaaaa s prvým vysvedčením. Ráno stačí jeden pohľad na túto fotku a hned' mám krajší deň. aká zlatá som bola


Tak, a čo vaša izba? Potrpíte si na nej nejako špeciálne alebo ani nie? A ktoré veci/časť v nej máte okrem postele najradšej? :-D

Uvidíme sa pri d'aľšom článku, chcem postovať aj také kratšie články o mojich aktuálnych pocitoch, alebo niečoho k čomu sa chcem vyjadriť... ved' sa chápeme, pekný deň babuleee

Bibiána.

Share:

2 comments

  1. Páni. Tento tvůj článek mě opravdu zaujal a připomněla jsi mi mojí nejlepší kamarádku, která by měla úplně stejné vyjadřování. Sama mi to potvrdila. Já to vidím podobně. Já si te´d budu pokoj měnit a chci to udělt nějak moc nevýrazně. Hlavně se nedokážu zbavit plno mých věcí, jsem něco jako sběratel a je mi velmi líto, když chci něco vyhodit, teď se ale budu muset překonat. Fakt mám toho hodně :D Já si v pokoji poslední dobou potrpím na tu barevnost (a to jsem myslela, že na tom nejsem). Co mám nejradši v mém pokoji? Momentálně asi dva plakáty hned vedle dveří a své knížky :3

    Juno

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že ťa zaujal môj článok! ♥ a úplne ťa chápem, ja som totalny zberateľ a niekedy je ťažké krotiť sa :D :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.